انویدیا پلتفرم Tegra Note را معرفی کرد، پلتفرمی قدرت گرفته از تگرا ۴

ممتازنیوز:

TegraNote_front_c-630x361

بالاخره تمامی شایعات به حقیقت پیوست و شرکت انویدیا روز چهارشنبه از یک پلتفرم تبلت جدید رونمایی کرد که به گفته انویدیا طراحی شده تا تولیدکنندگان با استفاده از آن بتوانند تبلت های تولیدی خود را معرفی کنند. در واقع شرکت های مختلف می توانند از Tegra Note بعنوان یک طرح اصلی استفاده کنند.

قدرت این تبلت را چیپ ست تگرا ۴ تامین می کند. برای اینکه موضوع روشن تر شود، انویدیا پلتفرم Note را بفروش نمی رساند. انویدیا می گوید که در ماههای آینده، شرکای آنها Tegra Note را در مدل های مختلف روانه بازار خواهند کرد. Note قیمت پایه ای برابر با ۱۹۹ دلار دارد.

جدا از تراشه تگرا ۴، پلتفرم Tegra Note انویدیا دارای ویژگی هایی چون قلم مخصوص همراه با تکنولوژی DirectStylus tech این کمپانی، PureAudio انویدیا، TegraZone در بخش گیمینگ، بیش از ۱۰ ساعت قابلیت پخش ویدئوی HD و یک دوربین groundbreaking است. انویدیا همچنین لوازم جانبی اختصاصی مخصوص آن عرضه می کند.

درحالیکه بسیاری از کمپانی ها این روزها از Qualcomm استفاده می کنند، NVIDIA سعی دارد تا با پشتیبانی از این محصول، تولیدکنندگان بیشتری را به سمت خود بکشاند. اما از مشخصات سخت افزاری Tegra Note می توان به پروسسور تگرا ۴ (چهار هسته Cortex-A15 و ۷۲ هسته گرافیکی GeForce)، صفحه نمایش ۷ اینچی HD IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلو VGA، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی، اسپیکرهای استریو، سیستم عامل اندروید (آخرین نسخه) و پورت HDMI اشاره نمود.

technobuffalo

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.