انیمیشن «تخته سیاه جادویی»

جام جم آنلاین: انیمیشن «تخته سیاه جادویی» به کارگردانی پیمان شریفی و به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا در ۲۶ قسمت ۶ دقیقه ای با تکنیک کات اوت تولید شده است.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، پیمان شریفی کارگردان انیمیشن «تخته سیاه جادویی» گفت: نگارش تخته سیاه جادویی یک سال و نیم به طول انجامید و در ۵۲ قسمت نگارش شده ولی در حال حاضر ۲۶ قسمت شش دقیقه ای آن تولید شده است.

این کارگردان افزود: مراحل پیش تولیدی سری دوم انیمیشن «تخته سیاه جادویی» به پایان رسیده است و در هفته آینده انیمیت آن شروع می شود.

شریفی در باره خلاصه داستان این انیمیشن گفت: حیواناتی که در یک جنگل کنار هم زندگی می‌کنند در مسائل روزمره به عوامل علمی دچار سوء تفاهم می شوند که باعث کش و مکش هایی در داستان می شود و علوم نارنجی که توسط حیوانات جنگل دیده نمی‌شود در قسمتی که موضوع علمی در حال شکل گیری است ظاهر می شود و حیوانات از راه علمی داستان را ارزیابی می کنند.

در پایان پیمان شریفی عوامل تولید خود را به شرح ذیل اعلام کرد:
کارگردان:پیمان شریفی ، دستیار تهیه: علیرضا شریفی، طراح کاراکتر: علیرضا طاهری، مدیر تولید: مینا ذوالفقاری ، علیرضا طاهری ،طراح قصه و اجرا:سمیه یزدانی ،استریبرد:جلیل دهقان، انیمیت: زهرا و فاطمه محمدی، سپیده جعفری، محبوبه مرتضایی، حسین مدبر، مینا ذوالفقاری،تدوین: پیمان شریفی


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.