انیمیشن های مذهبی زمینه ای برای آموزش به کودکان است

مذهب نیاز به آموزش و یادآوری دارد که استفاده از مدیای انیمیشن در جهت آموزش به نسل کودک و نوجوان زمینه پرورش در فضای مذهبی را فراهم می سازد.

“شهرام حیدریان” مسئول روابط عمومی شرکت حور در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص ساخت انیمیشن های مذهبی گفت: مذهب نیاز به آموزش و یادآوری دارد و استفاده از مدیای انیمیشن در جهت آموزش به نسل کودک و نوجوان، زمینه پرورش در فضای مذهبی را فراهم می سازد.
وی در خصوص ساخت آثاری در وصف پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: کارهای صورت گرفته با این مضمون بسیار محدود و بیش از نیمی از آن ها در اذهان عمومی ماندگار نبوده، زیرا شاخصه ماندگاری این آثار به فاکتورهای گوناگونی از جمله تیم تولید کننده ماهر بستگی دارد.
حمیدیان ادامه داد: مخاطب انیمیشن کودکان و نوجوانان هستند و باید به مقطعی از دوران کودکی حضرت و همچنین پایان عمر ایشان پرداخته شود.
حیدریان عنوان کرد: با توجه به توهین اخیر به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) نیاز به تولید فراوان آثار کوتاه احساس می شود که البته باید در دراز مدت تولید چند فیلم قابل اکران درسطح بین المللی را در نظر داشت.
 وی تصریح کرد: تولید کارهای انیمیشن مذهبی نیاز به تیم کارشناسی مذهبی صادق دارد و نباید برای تولید آن تهیه کنندگانی تازه وارد و کم تجربه را درگیر کنند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.