انگلیس به خانه بازگشت

جام جم آنلاین: تیم ملی فوتبال انگلیس شب سختی را پشت سر گذاشت و در مصاف با ایتالیا هر دو تیم ۱۲۰ دقیقه دویدند تا دست آخر این ضربات پنالتی باشد که برنده را مشخص و رقیب آلمان را رونمایی کند.

به گزارش جام جم آنلاین شب گذشته دو تیم ملی انگلیس و ایتالیا در چارچوب مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۲ رو به روی هم قرار گرفتند و دست آخر این رومی‌ها بودند که انگلیسی‌ها را راهی خانه‌ کردند.

انگلیس در ضربات پنالتی ۴ بر ۲ شکست خورد،برای ایتالیا بعد از اینکه ماریو بالوتلی پنالتی اول را گل کرد، ریکاردو مونتولیو دومین پنالتی را از دست داد. اما انگلستان با اینکه ابتدا پیش افتاده بود با دو ضربه‌ای که اشلی یانگ و اشلی کول از دست دادند، بازنده شد.

این بازی علیرغم بازی فرانسه و اسپانیا از جذابیت و هیجان زیادی برخوردار بود،هر دو تیم فرصت‌های زیادی را برای گل زدن به وجود آوردند که البته یا توسط دروازه بان‌ها مهار شد یا مهاجمان از آن‌ فرصت‌ها به خوبی استفاده نکردند.

تیم ملی ایتالیا برای رسیدن به فینال باید چهارشنبه ۷ تیر آلمان را شکست دهد که هر چهار بازی قبل خود در این تورنمنت را برده است. البته ایتالیا هیچگاه در مراحل مختلف رقابت‌های مهم به آلمان نباخته است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.