اهانت به مقدسات دینی ندیده گرفتن حقوق بشریت است

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با باشگا ه خبرنگاران:

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیامبر اکرم (ص) مایه رحمت و برکت بشریت است و اهانت به ایشان ندیده گرفتن حقوق بشریت و تمام آزادی خواهان است.

علی جمادی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با محکوم کردن اقدامات مذبوحانه دشمنان در اهانت به مقدسات و پیامبراکرم (ص)، اظهارداشت: استکبار جهانی در یک فرایند به جنگ تمام عیار با اسلام برخاسته و از هیچ کوششی برای منزوی کردن مسلمین دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اتحاذ مسلمین و پافشاری آنها برحق و حقوق خودشان، ادامه داد: مسلمانان باید با اتحاد و همیاری یکدیگر از حقوق مسلم خود دفاع و برتمام دشمنان اسلام در سرتاسر جهان اثبات کنند که همواره برآرمانها و اهداف خود پای بند هستند.

جمادی اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) را سبب ذلیل شدن توهین کنندگان دانست و افزود: مردم باید با  آگاهی و هوشیاری کامل در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند لذا دشمنان اسلام قصد دارند با نسبت دادن اقدامات تروریستی به مسلمانان چهره اسلام را مخدوش کنند.

وی تاکیدکرد: استکبار جهانی باید بداند بشریت در مقابل چنین توطئه‌هایی سکوت نخواهند کرد ودر مقابل آنان خواهد ایستاد و اینگونه اقدامات ددمنشانه مورد محکومیت تمام جهانیان است.

وی خیزش مسلمانان جهان در پی اهانت به نبی مکرم(ص) را باعث همدلی و وحدت بین آنها دانست و خاطرنشان کرد: شیعه و سنی در کنار هم در مقابل استکبار صف واحدی را تشکیل داده اند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.