اهانت غربی‌‌ها به مقدسات نشانگر نفوذ معنوی اسلام در جهان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با محکوم کردن پخش فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) گفت: توهین به پیامبر اکرم(ص) و مقدسات دین مبین اسلام نشان‌دهنده میزان تأثیرگذاری بیداری اسلامی و نفوذ معنوی این دین در جهان است.

حجت‌الاسلام علی خادمی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به پخش فیلم موهن علیه پیامبر اسلام(ص) که موج گسترده‌ای از احساسات ضد‌آمریکایی و ضد‌صهیونیستی را در دنیا به‌وجود آورده است، گفت: دنیای غرب از پیشرفت چشمگیر دین اسلام در هراس بوده و اعتلای آن را سدی محکم در برابر اهداف امپریالستی خود می‌‌داند، لذا تمامی اقدامات توهین‌آمیز علیه اسلام با هدف نهایی جلوگیری از شتاب روز‌افزون اسلام انجام می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی آمریکا و اسرائیل در پروژه تهدید و تحریم جمهوری اسلامی شکست خورده و شاهد عظمت روزافزون اسلام و مسلمین‌اند، یا به قرآن جسارت می‌کنند یا فیلم موهن می‌سازند و این از روی فلاکت و بیچارگی استکبار است.

خادمی توهین به رسول مکرم اسلام(ص) را اهانت به تمام ادیان الهی دانست و گفت: عاملان این حرکت سخیف که اعتقادی به هیچ ارزش و اصولی ندارند به سزای اقدام احمقانه خود می‌رسند.

وی افزود: توهین به پیامبر اکرم(ص) و مقدسات دین مبین اسلام نشان‌دهنده میزان تأثیرگذاری بیداری اسلامی و نفوذ معنوی این دین در جهان است.

خادمی در خاتمه یادآور شد: بدون شک پیروزی ملت‌های مسلمان نزدیک است و نقشه واقعی جهان در آینده‌ای نه چندان دور با اراده و شور وصف‌ناپذیر ملت‌ها ترسیم می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.