اهداف بعدی مسی مشخص شد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

   آخرین موفقیت افسانه‌ای که توسط مسی iبه دست آمد، عبور از رکورد گلزنی پله بزرگ در تقویم یک سال بود. ستاره آرژانتینی ۲ بار دروازه مایورکا را باز کرد تا رکورد iبهترین بازیکن تاریخ فوتبال برزیل را پشت سر بگذارد اما مسی iبه استراحت نخواهد پرداخت و برای رسیدن iبه ۷ موفقیت تاریخی دیگر بسیار نزدیک شده است. بازیکنانی همچون دی استفانو، گرد مولر یا مارادونا نیز iبهترین رکورد شخصی خود را در معرض تهدید این ستاره آرژانتینی می‌بینند.

به گزارش تفسیری فارس، مسی ۹ گل با رکورد گرد مولر که ۸۵ گل در یک فصل در ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در ۶۰ بازی iبه ثمر رسانده، فاصله دارد. ستاره آرژانتینی در ماه مارس رکورد سزار را iبه عنوان iبهترین گلزن بارسلونا در همه رقابت‌ها پشت سر گذاشت و اکنون تنها ۸ بازی با رکورد تعداد بازی‌های سزار (۱۹۲ بازی) در ۱۳ دوره رقابت‌های لیگ فاصله دارد.

اوزه‌بیو، مولر، یاردل، آنری، کریستیانو رونالدو و مسی همگی کفش طلا را برده‌اند. اگر مسی یک بار دیگر این جایزه را کسب کند، تنها بازیکنی می‌شود که ۳ بار توانسته این جایزه را کسب کند.

مسی ۱۶ گل در رقابت‌های ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید iبه ثمر رسانده است. فقط دی‌استفانو با iبه ثمر رساندن ۱۸ گل بیشتر از او گلزنی کرده است. iبه هر حال مسی بالاترین درصد گلزنی (۰٫۷۷) در هر بازی را دارد و حتی دی استفانو، رائول و سزار را پشت سر گذاشته است.

ویویان وودوارد، بازیکن سابق تاتنهام و چلسی ۲۵ گل در رقابت‌های بین‌المللی ملی و باشگاهی در سال ۱۹۰۹ iبه ثمر رسانده است. مسی در این فصل توانسته تاکنون ۲۳ گل iبه ثمر برساند. وی همچنین می‌تواند اولین بازیکنی باشد که در ۵ فصل متوالی لیگ قهرمانان آقای گل شود.

مسی تنها ۳ گل برای رسیدن iبه رکورد مارادونا در تیم ملی آرژانتین فاصله دارد. وی در ۷۵ بازی ۳۱ گل iبه ثمر رسانده در حالی که دیه‌گو مارادونا در ۹۱ بازی ۳۴ گل iبه نام خود ثبت کرده است.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.