اهمیت مکالمه برای کاربران گوشی‌های هوشمند، کمتر از ۵۰درصد است / جدول

این گزارش همچنین روشن کرد که محبوبیت ارسال پیامک هم به شدت کاهش یافته و کاربران تنها ۱۰ دقیقه از زمان خود را صرف پیامک فرستادن می‌کنند در عوض آنچه که بیشترین زمان را از کاربر می‌گیرد وبگردی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است.

مطالعه شرکت O2 بر روی ۲هزار کاربر اسمارت‌فون به مناسبت عرضه گوشی جدید سامسونگ نشان داد کاربران اسمارت‌فون‌ها بیش از ۲۵ دقیقه از زمان خود را صرف جستجو در اینترنت می‌کنند. 

  نوع فعالیت مدت زمان / روزانه
۱ وبگردی ۲۴٫۴۹ دقیقه
۲ به‌روز رسانی و کنترل شبکه‌های اجتماعی  ۱۷٫۲۹ دقیقه
۳ بازی ۱۴٫۲۶ دقیقه
۴ گوش کردن موسیقی ۱۵٫۳۸ دقیقه
۵ مکالمه  ۱۲٫۰۸ دقیقه
۶ ایمیل زدن ۱۱٫۰۶ دقیقه
۷ ارسال پیامک ۱۰٫۱۲ دقیقه
۸ تماشای فیلم/تلویزیون ۹٫۲۳ دقیقه
۹ کتاب خواندن ۹٫۱۸ دقیقه
۱۰ عکس گرفتن ۳٫۲۵ دقیقه

دیوید جانسون مدیر کل بخش دستگاه‌ها در شرکت O2 در بریتانیا که این تحقیق را انجام داده می‌گوید: اسمارت‌فون‌ها امروزه بیشتر جایگزین ابزارهایی از قبیل ساعت،‌ دوربین عکاسی، کتاب، دفترچه خاطرات،‌ لپ‌تاپ و حتی تلویزیون شده‌اند.

بیش از ۵۴ درصد از کاربران اسمارت‌فون‌ها از گوشی‌های خود به عنوان ساعت برای بیداری استفاده می‌کنند درحالی‌که ۴۶ درصد از آنها استفاده از ساعت را به خاطر در اختیار داشتن اسمارت‌فون ترک کرده‌اند.

۳۹ درصد، از گوشی‌های خود به عنوان دوربین عکاسی استفاده می‌کنند و بیش از یک چهارم این ابزار را جایگزین لپ‌تاپ‌ها کرده‌اند. یک نفر از هر ۱۰ کاربر گوشی‌های خود را جایگزین کنسول‌های بازی کرده‌اند و ۶ درصد از آن به عنوان تلویزیون استفاده می‌کنند. همچنین ۶ درصد دیگر به جای خواندن کتاب به خواندن متون دیجیتالی بر روی گوشی‌های خود رو آورده‌اند.
 

o2

 ۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.