اوباما از مرسی تشکر کرد

مرسی در این بیانیه‌ها ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام خشونت‌طلبانه، بر اهمیت تامین امنیت مواضع دیپلماتیک کشورهای مختلف در مصر تاکید کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، باراک اوباما، رئیس‌ جمهوری آمریکا در نامه‌ای به محمد مرسی، رئیس‌ جمهوری مصر از تلاش‌های قاهره برای تامین امنیت مواضع آمریکا در مصر قدردانی کرد.

خبرگزاری منا در مصر نیز گزارش داد: اوباما همچنین از بیانیه‌های صادر شده از سوی مرسی در پی حمله به سفارت واشنگتن در قاهره قدردانی کرد.

مرسی در این بیانیه‌ها ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام خشونت‌طلبانه، بر اهمیت تامین امنیت مواضع دیپلماتیک کشورهای مختلف در مصر تاکید کرد.

رئیس‌ جمهوری آمریکا بیانیه‌های همتای مصری خود را بخشی از ارزش‌های مصر دانست؛ ارزش‌هایی که راه را برای گسترش همکاری‌های دو جانبه هموار می‌سازد.

اوباما تصریح کرد: در ماه‌های آینده به دنبال همکاری‌ها و تعامل بیشتر با مرسی در راستای پیشرفت استراتژیک در همکاری‌های قاهره – واشنگتن خواهیم بود.

در ۱۱ سپتامبر هزاران مصری با تجمع در محوطه اطراف سفارت آمریکا در مصر نسبت به انتشار فیلم موهن به ساحت پیامبر اسلام (ص) اعتراض کردند.

این تجمع در مواردی به بروز درگیری میان تظاهرکنندگان خشمگین و نیروهای امنیتی منجر شد. در این درگیری‌ها یک تن کشته و نزدیک به ۲۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۷۱ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اوباما, باراک اوباما, قدردانی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.