اوباما عاشق روحانی شد

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

تنها راه حل باقی مانده ادامه یافتن فشار ها و تحریم ها علیه ایران است و باید انزوای ایران ادامه یابد، اما مشکل، اوباما و مردم کشورش می باشند که مسحور ایران شده اند و باید به آنها گفته شود که مراقب باشند تا فریب ایران را نخورند.

سایت یدیعوت آحارنوت  (Ynetnews) نوشت: تهدید این است که اکنون رئیس جمهور اوباما عاشق شده است و او به هیچ وجه از گزینه نظامی علیه ایران حمایت نمی کند.

  یدیعوت آحارنوت افزود: اوباما هیچ قصدی برای حمله به ایران ندارد و اسرائیل هم بدون حمایت آمریکا حمله ای را ترتیب نخواهد داد. بسیاری از کشور های عربی نیز از این روند تازه راضی نبوده و به رویکرد تازه ایران اصلا اطمینانی ندارند.

  تهران نیز با رویکرد و موضع بسیار خوبی وارد مذاکرات ژنو شده است اما تحلیل گران بر این باورند که این امر نیز به خاطر تحریم ها علیه ایران بوده و ایران مصمم است تا از این تحریم ها بکاهد.

  اسرائیل نیز بر این باور است که ایران توانایی ساخت سلاح اتمی را دارد و کشور های عربی نیز به شدت نگران ایجاد جنگی در منطقه می باشند و همه آنها خواهان فشار به ایران در جلسات مذاکرات ژنو می باشند.

 

یدیعوت آحارنوت در آخر نوشت: تنها راه حل باقی مانده ادامه یافتن فشار ها و تحریم ها علیه ایران است و باید انزوای ایران ادامه یابد زیرا این راه حل موثر واقع شده است، اما مشکل، اوباما و مردم کشورش می باشند که مجذوب ایران شده اند و باید به آنها گفته شود که مراقب باشند تا فریب ایران را نخورند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.