اورهال۱۴۰۰ اتوبوس پایتخت/ پیگیری ورود اتوبوس برقی به ناوگان اتوبوسرانی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در مورد ورود اتوبوس های جدید و اورهال شده به ناوگان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در سال جاری، ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس اورهال خواهند شد.

اورهال۱۴۰۰ اتوبوس پایتخت/ پیگیری ورود اتوبوس برقی به ناوگان اتوبوسرانی

به گزارش ممتاز نیوز، بهرام نکاحی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری، ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس اورهال خواهند شد، گفت: در برنامه توسعه و نوسازی نیز تامین  ۲۴۵۰ دستگاه اتوبوس در دستور کار قرار دارد و یقین داریم که تا پایان سال به این اهداف خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه هدف گذاری مرحله اول در مهرماه محقق می‌شود، اظهار کرد: باتوجه به پیک جدید حمل و نقل درون شهری که در مهرماه خواهیم داشت،ظرفیت ها را به کار خواهیم بست تا مهرماه حداقل ۵۰ درصد اتوبوس های هدف گذاری شده تقدیم مردم شود.

نکاحی با اشاره به تلاش دولت برای تامین اتوبوس گفت: مشخصا یک قرارداد خرید ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس از سمت دولت منعقد شده است و از این قرارداد،۹۰۰ دستگاه را به تهران اختصاص داده است که تحویل این اتوبوس ها  به تهران قطعی است و خودروسازان در حال تامین قطعات هستند و امیدواریم  در فاز اول که در شش ماهه اول سال جاری خواهد بود، بخش عمده اتوبوس های سفارشی دولت را تحویل دهند.

نکاحی با بیان اینکه دو مسیر دیگر برای تامین اتوبوس داریم، افزود: یک مسیر موضوع اتوبوس های وارداتی است چراکه ظرفیت خودروساز داخلی در حال حاضر پاسخگوی نیاز کشور نیست و از سویی دیگر ما موضوع ورود اتوبوس برقی به ناوگان اتوبوسرانی را دنبال می کنیم که تست های اولیه در خطوط را نیز داشته ایم.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.