اولین تمرین قاضی با پرسپولیس/ تمرین صبحگاهی با حضور پروین و کریمی

خبرگزاری آریا – ورزشگاه درفشی فر امروز پر از انرژی و هیجان بود. پیش از آغاز تمرین، به مناسبت میلاد حضرت امام حسین (ع) جشنی بر پا شده بود تا بازیکنان پس از صحبت های سردار محمد رویانیان و با تشویق های هواداران کاملا سر ذوق بیایند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، اواسط مراسم بود که علی پروین هم در ورزشگاه درفشی فر حاضر شد تا مورد تشویق هواداران قرار بگیرد. همزمان با حضور علی پروین، بازیکنان کم کم برای تمرین آماده شدند.
در حالی که بازیکنان پرسپولیس راهی رختکن می شدند تا برای تمرین آماده شوند، محمد رویانیان دست مهدی مهدوی کیا و علی کریمی را به عنوان بزرگان و کاپیتان های تیم گرفت و همراه با محمود شهریار به سمت هواداران حاضر در ورزشگاه رفتند و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفتند.
با شروع تمرین پرسپولیس، اکثر بازیکنان راهی سالن بدنسازی شدند اما با تصمیم کادر فنی جواد کاظمیان، حمیدرضا علی عسگری و امیر حسین فشنگچی برای دویدن، راهی زمین چمن شدند.
در تمرین امروز علی کریمی هم حضور داشت و محمد قاضی اولین تمرین خود با پرسپولیس را انجام داد.
مسعود داستانی به دلیل همراهی تیم امید باشگاه و حسین کنعانی هم به جهت ملحق شدن به اردوی تیم ملی جوانان غایبان تمرین امروز بودند. سامان آقازمانی هم برای انجام فیزیوتراپی به کلینیک باشگاه رفت.
گفتنی است؛ تمرین بعدازظهر از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار می شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.