اولین فن‌بازار رباتیک و هوش مصنوعی در جشنواره رباتیک در دانشگاه امیرکبیر

 اولین فن‌بازار رباتیک و هوش مصنوعی در جشنواره رباتیک در دانشگاه امیرکبیر

پورتال دانشگاهی به نقل از خبرگزاری آریا-اولین جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه امیرکبیر ۲۲ تا ۲۵ آبان‌ماه در حالی برگزار می‌شود که در این جشنواره اولین فن‌بازار رباتیک و هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.
حامد دانشور، دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در سال «تولید ملی،  حمایت از کار و سرمایه ایرانی» این دانشگاه با همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، اولین جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی امیر کبیر را در چهار بخش مختلف بر گزار می کند.
وی افزود: این جشنواره در بخش های سومین دوره مسابقات رباتیک جام امیرکبیر  (AUTCup2012)، اولین دوره مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر  (AAIC2012)، اولین گردهمائی علمی- صنعتی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر  (ARAIC2012) و اولین فن‌بازار رباتیک و هوش مصنوعی  (ARAIT2012)برگزار می شود.
دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیراظهار کرد: در این جشنواره فن بازار رباتیک و هوش مصنوعی با هدف ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و صنایع رباتیک و هوش مصنوعی و با محورهای ارائه ایده ها، ارائه پیش محصول، ارائه­ محصولات با رویکرد بازاریابی و حضور صنایع برای بهره برداری از ایده ها و محصولات و اتاق های مذاکره برگزار خواهد شد
 دانشور اضافه کرد: در بخش ارائه ایده های فن بازار این جشنواره دانشجویان و افرادی که دارای ایده های نو برای اجرا در صنایع هستند می توانند با حضور در نمایشگاه فن بازار و ارائه­ ایده های خود به صنایع و سازمان‌های مرتبط حاضر در نمایشگاه در راستای تحقق ایده های خویش بهره مند شوند.
 وی در ادامه بیان کرد: در بخش ارائه پیش محصول فن بازار نیز دانشجویان و صنایعی که موفق به تولید یک نمونه آزمایشگاهی از ایده­های خود شده­اند و مایل به صنعتی نمودن محصول خود هستند، می­توانند با ارائه­ آن ها به صنایع و سازمان های حاضر در نمایشگاه گام بلندی در راستای صنعتی شدن محصول خود بردارند.
دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر همچنین در گفتگویی اعلام کرد: در بخش ارائه محصولات با رویکرد بازاریابی فن بازار نیز شرکت های تولید کننده صنایع رباتیک و هوش مصنوعی می توانند با ارائه محصولات خود به شرکت ها و سازمان ها بازار مناسبی از محصولات خود را ارائه کنند.
او در این زمینه افزود: بخش دیگر فن بازار این جشنواره مربوط به حضور صنایع برای بهره برداری از ایده ها و محصولات است که در این بخش شرکت ها و سازمان­های مایل به خرید محصولات و صنایع رباتیک و هوش مصنوعی می توانند با حضور در نمایشگاه و اتاق های مذاکره محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنند.
 وی تصریح کرد: بخش دیگر این فن بازار متشکل از اتاق های مذاکره است که این بخش در کنار نمایشگاه فن بازار، جلساتی با موضوعات مختلف برای مذاکره صنایع مایل به خرید محصولات و ارائه دهندگان ایده ها و محصولات و همچنین ثبت قرارداد میان آن ها در نظر گرفته شده است.
دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیردر پایان گفت: طرح­های برگزیده برای شرکت در جشنواره جوان خوارزمی معرفی می شوند

فن‌بازار رباتیک

 

هوش مصنوعی

 

جشنواره رباتیک

 

دانشگاه امیرکبیر


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.