اولیویرا: تراکتورسازی از من برنامه خواست

۲۶فروردین۱۳،

 تونی اولیویرا پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر فولاد گفت: می‌خواستیم در این مسابقه به پیروزی برسیم چون در صورت تساوی استقلال و سپاهان شانس بیشتری پیدا می‌کردیم، با این تساوی کارمان سخت شد. امروز مقابل تیمی بازی می‌کردیم که بازی بسته‌ای از خود ارائه می‌کرد و روی ضدحملات برنامه داشت. گردش توپ در اختیار ما بود اما از این موضوع استفاده نکردیم.

به گزارش فارس، وی در مورد اینکه هنگام کرنر چه صحبتی با دهنوی انجام داد، اظهار داشت: پیش دهنوی رفتم و به او گفتم فرصت زیادی نداریم و باید دقت بیشتری انجام دهد تا بتوانیم به پیروزی برسیم. باید باهوش بازی کنیم تا بتوانیم در دیدارهای‌مان برنده باشیم.

وی افزود: به بازیکنانم استراحت دادم چون به دلیل فشردگی بازی‌ها خیلی خسته می باشند و از این‌ پس خودمان را برای دیدار مقابل الجزیره آماده می‌کنیم تا با کسب موفقیت در آن مسابقه بتوانیم به دور بعد لیگ قهرمانان راه یابیم.

اولیویرا در مورد اینکه آیا از تساوی مقابل فولاد راضی است، اظهار داشت: بازی با فولاد بسیار سخت بود، خوشحال نیستم که در این مسابقه به تساوی رسیدیم اما این نتیجه سبب شد فاصله ما با این تیم در جدول حفظ شود.

وی در مورد اینکه بازیکنانش موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهند، گفت: توقع ندارید که با رونالدو تماس بگیرم و از او بخواهم به تراکتورسازی بیاید و برایمان به میدان برود.

اولیویرا در مورد وضعیت فروزان و اینکه اعلام شده بود دیگر به او نیازی ندارد، خاطرنشان کرد: فروزان بازیکن جوانی است، او پتانسیل زیادی دارد و باید بداند که برای حفظ شرایط خود خیلی چیزها را در نظر بگیرد. باید به او کمک کنیم تا بتواند به موفقیت برسد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود تراکتورسازی قصد تمدید قرارداد با او را ندارد، گفت: این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که مسئولان تراکتورسازی برای فصل بعد از من برنامه خواسته‌اند، این خبر حتی در پرتغال نیز انتشار یافته است و آنها اعلام کردند که تراکتورسازی من را نمی‌خواهد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.