اولیویرا: تلاش‌می‌کنیم ذوب‌آهن را ببریم

۳۰م دیماه ،

به گزارش ایسنا،تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ کاملا آماده بازی فردا هستیم. جایگاه ذوب‌آهن در جدول در جایی که در حال حاضر حضور دارد، نیست. ذوب‌آهن تیم خوب و ریشه‌داری است و چندین بار در آسیا حضور داشته. در نیم فصل اول‌، اولین باخت‌مان را مقابل این تیم تجربه کردیم. ذوب آهن بازیکنان خوبی دارد و سه مهاجمی که در ترکیب این تیم حضور خواهند داشت، برای ما مشکل‌ساز خواهند بود. اگر با برنامه و با قدرت کار کنیم، می‌توانیم نتیجه بسیار خوبی را با حضور هواداران‌مان کسب کنیم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که پیروز شویم.

وی ادامه داد: از مردم و هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم که جو بسیار خوبی را به وجود آورده‌اند و این موضوع سبب کمک بیشتر به من می‌شود و بدون تماشاگران قدرتی نخواهیم داشت.

سرمربی تراکتورسازی دربارهٔ بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: شکی نیست که هواداران در بازی‌های آسیایی حمایت چندین برابری خواهند داشت. هواداران تراکتورسازی نشان داده‌اند که واقعا باتعصب می باشند و زمانی که نتایج خوبی نگرفته‌ایم، باز هم از تیم حمایت کرده‌اند.

اولیویرا اظهار کرد: تیم‌های باشگاهی کشورهای حوزه خلیج فارس که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، سعی می‌کنند از بازیکنان خارجی نیز استفاده کنند تا تیمی قوی داشته باشند. برای مثال الاهلی یک بازیکن از پرتغال آورده که بسیار گران‌قیمت است. الاهلی سال قبل در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است و تیم‌های هم‌گروه تراکتورسازی چندین برابر ما هزینه کرده‌اند.

وی افزود: تراکتورسازی تیم ریشه‌داری است. مسئولین نباید این تیم را تنها بگذارند و باید به مدیرعامل این باشگاه کمک کنند.

سرمربی تراکتورسازی در پایان گفت: یکی از همکاران شما در اوایل فصل از من پرسید که آیا برف تبریز را خواهید دید ولی من چندین برف را در تبریز دیدم و با آرامش کار می‌کنم و تمام تلاشم را به کار گرفته‌ام تا بتوانیم به تراکتورسازی کمک کنیم و تا آخرین روز هم با همین روحیه کار خواهیم کرد. از تمامی بازیکنان و کادر فنی باشگاه راضی هستم.

 فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشد. دلیل حضور نیافتن او در این نشست دیر فرود آمدن پروازش به تبریز عنوان شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.