اولیویرا: دفاع ما پنیر سوئیسی بود

۱۱اردیبهشت،

تونی اولیویرا پس از شکست ۴ بر ۲ تیمش مقابل الجیش قطر دربارهٔ این بازی اظهار داشت:از این شکست عذرخواهی می کنم. واقعا شرمنده هواداران شدیم. این تیم آن تیمی نبود که من ۱۰ ماه با آن کار کردم. فکر می‌کنم مشکل اساسی ما نداشتن سازماندهی بود.

به گزارش اوج نیوز، وی ادامه داد:از اول بازی نتوانستیم خوب دفاع کنیم و از موقعیت‌هایمان استفاده ببریم. زمانی که خیلی اشتباه کردیم، الجیش توانست از آن استفاده کند. تیم امروز کاریکاتور تراکتورسازی بود.

وی دباره اشتباهات خط دفاعی تراکتورسازی در این بازی بیان داشت:با الجیش در قطر بازی کردیم و ۳ بر ۳ مساوی شد، امروز ۴ بر ۲ باختیم، مقابل الشباب رفت و برگشت یک بر صفر باختیم، بازی قبلی پاس اشتباه کریمیان سبب گل خوردنمان شد، نمی‌دانم از طرح این سوال چه می‌خواهید. امروز دفاع خوب نبود و مثل پنیر سوئیسی بود. نیمه دوم اشتباهات زیادی داشتیم و این سبب شد آنها به گل برسند. نه خوب دفاع و نه خوب حمله کردیم برای ما خیلی سخت گذشت، این زمان که پشت سر گذاشتیم.

تونی دربارهٔ ارتباط این شکست ها با مسائل مالی گفت:نمی‌شود سبب این را مسائل مالی دانست. خوب بازی می‌کردیم اما می‌باختیم. با سپاهان اینجا باختیم. من این را نمی‌توانم محدود کنم. باید از اول باید خوب نتیجه می گرفتیم. ما تا بازی با استقلال خوب کار می‌کردیم در شرایطی که آن موقع هم مشکل مالی وجود داشت. به این موضوع اهمیت نمی‌دهم.

سرمربی تراکتورسازی دربارهٔ استقبال اندک هواداران از بازی این تیم تاکید کرد: هواداران ترجیح دادند بازی بارسلونا را ببینند نمی‌دانم چرا در این ساعت بازی کردیم و این موضوع هم در حضور کم تعداد هواداران موثر بود. همه چیز در این گروه مشخص شده بود. امروز اگر با بردمان می‌توانستیم بالاتر برویم هواداران می‌آمدند. اگر یک بازی دیگر بود برای تماشای مسابقه ما می‌آمدند.

الیویرا دربارهٔ آینده تراکتورسازی گفت:باید ببینیم هدفمان چیست و چه کاری می‌خواهیم انجام دهیم. تراکتورسازی اکنون در حال رشد است و باید اهدافش را شناسایی کند. باید زمین و پول را داشته باشد. ما چه چیزی می‌خواهیم؟ شما می‌خواهید تراکتورسازی قهرمان شود من نیز این موضوع را می خواهم .بازی بعدی ما مقابل آلومینیوم خیلی مهم است. به همین خاطر فقط این تغییرات را انجام دادیم تا بازیکنان برای مسابقه بعدی آماده شوند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.