اولیویرا: سه امتیاز را تقدیم ذوب آهن کردیم

 تونی الیویرا در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: قبل از اینکه به اصفهان بیاییم به بازیکنان اکیدا توصیه کرده بودم که اصلا نباید جایگاه ذوب آهن شما را گول بزند و نباید به جدول نگاه کنید چرا که ذوب آهن تیمی است که قدمت زیادی دارد و همیشه عملکرد خوبی داشته و دارای سوابق درخشانی است. من بازیکنانم را برای یک بازی سخت آماده کرده بودم اما آن‌ها به خوبی به توصیه‌های من عمل نکردند.

وی افزود: نتیجه‌ای که ما امروز کسب کردیم کاملا مستحقش بودیم و باید بگویم که اصولی که باید یک تیم رعایت کند تغذیه مناسب، تمرکز و رفتار حرفه‌ای است که ما نتوانستیم حداقل دو مورد از این فاکتورها را داشته باشیم.

اولیویرا تصریح کرد: در واقع ما امروز این برد را تقدیم ذوب آهن کردیم و به آن‌ها در واقع یک هدیه دادیم. البته احسان حاج‌صفی نباید آن پنالتی را از دست می‌داد هرچند که همه بازیکنان بزرگ هم گاهی پنالتی را خراب می‌کنند.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است اصلا خوب نبودیم و من اصلا قصد ندارم که از ارزش‌های ذوب آهن چیزی را کم کنم.

وی افزود: من فلسفه‌ای در فوتبال دارم و در هر تیمی که هستم سعی می‌کنم هر روز به بهترین شکل عمل کنم و با باشگاه و هواداران تراکتورسازی راحت هستم و همیشه سعی کرده‌ام به بهترین شکل به بازیکنان کمک کنم و به آن‌ها این مسئله را تفهیم کنم که همیشه برای سه امتیاز به میدان بروند و هیچ وقت کم‌کاری برای تیمی نکرده‌ام و همیشه وجدانم راحت بوده است.

از بازی ذوب آهن و تراکتورسازی ۳۵۰ تماشاگر دیدن کردند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.