اولین برد گل محمدی در لیگ

۱۰م دیماه ،

خبرآنلاین: پرسپولیس در یکی از بهترین بازی های فصلش توانست با درخشش غلامرضا رضایی فجر سپاسی را در شیراز شکست دهد.

پرسپولیس که از بازی با فجرسپاسی رسما به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته است در بازی افتتاحیه چمن تازه حافظیه توانسته است در ۲۶ دقیقه با دو گل از فجر سپاسی و سرهنگ یاوری پیش باشد. غلامرضا رضایی در ثانیه ۲۲ بازی بود که سرخپوشان را پیش انداخت. در دقیقه ۲۰ بازی یک خطای مشکوک روی غلامرضایی رخ داد که به نظر پنالتی می رسید و در دقیقه ۲۶ بازی هم این کریم انصاری فرد بود که توانست روی یک فرار از عمق گل دوم تیمش را بزند.

پرسپولیس در ۳ بازی اخیرش با یحیی ۱۰ گل زده است و البته آنها هفته قبل جلوی نفت آبادان هم همین قدر توفانی آغاز کردند اما نیمه دوم افتی مشهود داشتند و بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید. پرسپولیسی ها در ادامه بازی در نیمه اول ، همچنان تیم برتر میدان بودند. محمد نوری و کریم انصاری فرد در ادامه بازی دو موقعیت خوب دیگر را هم در این نیمه از دست دادند. نکته جالب بازی صحنه اعتراض گل محمدی بود به داوری که خشم محسن قهرمانی سبب شد تا گل محمدی دیگر حتی سمت خط زمین هم نرود!
 
در نیمه دوم هم این پرسپولیس بود که بازی را در دست داشت و توانست فجر را در زمین خودش نگه دارد. اگرچه در این نیمه فجر توانست چند حمله نسبتا خوب داشته باشد اما پایان مسابقه ، برد پرسپولیس بود با همان دو گل ابتدای بازی. یحیی در این بازی هم تعویض های بازی با نفت را تکرار کرد اما این بار تیمش افت چندانی نداشت. پرسپولیس در این نیمه هم چند موقعیت خوب مثل توپی که انصاری فرد به تیر دروازه کوبید ، داشت. غلامرضا رضایی یار شیرازی پرسپولیس در شهرش بعد از مدت ها یک نمایش فوق العاده داشت. او یک گل زد ، پاس گل ساخت و بارها با استارت های خوبش بازی فجری ها را به هم ریخت


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.