اولین جام دی ماتئو با آبی‌ها/ چلسی قهرمان جام حذفی شد

ناکامی بندرنشیان در آخرین گام

تیم فوتبال چلسی با پیروزی مقابل لیورپول به مقام قهرمانی رقابت های جام حذفی انگلیس دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در دیدار نهایی قدیمی ترین رقابت فوتبال در دنیا شبگذشته تیم های چلسی و لیورپول در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند که طی آن چلسی با نتیجه ۲-۱ حریف قرمزپوش خود را شکست داد تا روبرتو دی ماتئو سرمربی آبی پوشان به اولین جامش در این تیم دست یابد.

در نیمه نخست رامیرس برزیلی در دقیقه ۱۱ برای چلسی موفق به گلزنی شد تا این نیمه بدون آنکه هیجان خاصی داشته باشد، به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم لیورپول سعی داشت بر شدت حملاتش اضافه کند، اما برنامه ای برای این کار نداشت. در سوی مقابل دروگبا در دقیقه ۵۲ اختلاف را به دو گل رساند تا کار برای شاگردان کنی دالگلیش سخت تر از گذشته شود.

پس از گلزنی دروگبا، لیورپولی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، سراپا حمله شدندتا شاید بتوانند این نتیجه را جبران کنند. در دقیقه ۶۴ اندی کارول که فقط ۸ دقیقه از ورودش به میدان می گذشت، با ضربه ای محکم با پای چپ دروازه پیتر چک را باز کرد تا لیورپول امیدوارانه تر بازی را دنبال کند.

در دقیقه ۸۲ بهترین فرصت لیورپول از دست رفت. سانتر دقیق سوارز اروگوئه ای با ضربه سر محکم کارول همراه شد، اما پیتر چک با یک شیرجه به موقع مانع گلزنی دوباره حریف شد. روی این گل بازیکنان لیورپول معتقدند بودند که توپ از خط عبور کرده، اما کمک داور و داور چنین نظری نداشتند.

بدین ترتیب چلسی برای هفتمین جام قهرمانی رقابت های جام حذفی را بالای سر برد تا لیورپول نیز به قهرمانی در رقابت های امسال جام اتحادیه بسنده کند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.