اولین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خانواده برگزار می‌شود

قانون- مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اولین جشنواره رسانه های دیجیتال خانواده را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی این جشنواره ، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که در زمینه های مختلف دیجیتالی با محوریت خانواده فعالیت می کنند می توانند در این جشنواره مشارکت کنند.

این جشنواره در ۷ بخش رقابتی” نرم افزار ، بازی ، تلفن همراه ، وبلاگ و صفحات ، پایگاه های اینترنتی ، هنرهای دیجیتال و ایده های دیجیتال” برگزار می شود و برگزیدگان هر بخش، ضمن دریافت تندیس وجوایز ارزنده،  از حمایت های قانونی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره مند خواهند شد.

از این رو ، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال  از همه تولیدکنندگان نرم افزارهای رایانه ای و تلفن همراه ، بازی ، وبلاگ نویسان ، صاحبان پایگاه های اینترنتی ، هنرمندان از جمله کاریکاتوریست ها و همه کسانی که ایده هایی دیجیتال برای اجرا با موضوع خانواده دارند دعوت می کند  در این جشنواره شرکت کنند.

اطلاعیه ها ، مقررات ، زمان بندی و فرم ثبت نام این جشنواره در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی khanevadeirani.ir موجود است.

گفتنی است برای ایجاد مشارکت حداکثری در این حرکت ملی ، مسابقات عمومی نیز با موضوع خانواده و رایانه در سطح عمومی برگزار می شود.

جشنواره رسانه های دیجیتال خانواده ، یکی از جشنواره های موضوعی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با رویکرد فرهنگ سازی برای بهره مندی خانواده های ایرانی از فناوری های نوین دیجیتالی برگزار می شود.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.