اولین سالگرد شهید احمدی‌روشن ۲۰ دی در سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود

۹ م دیماه ،

مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مصطفی احمدی‌روشن هم‌زمان با سالروز شهادتش در تهران و استان‌های همدان و یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صدیقه سالاریان، مادر شهید احمدی‌روشن با اعلام این خبر گفت: مراسم اولین سالگرد شهادت مصطفی روز ۲۰ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود و بعد از ظهر با حضور بر سرمزارش در امامزاده علی‌اکبر چیذر یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌داریم.

وی افزود: مراسم دیگری نیز روز ۲۱ دی ماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشا در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. ضمن این‌که مراسم‌های مشابه دیگری در مهدیه استان همدان در روز ۲۴ دی ماه و احتمالا در مسجد حزیره یزد در روز ۲۸ دی ماه نیز برپا خواهد شد.

مادر شهید احمدی‌روشن با انتقاد از موسسات و سازمان‌هایی که در این مدت اقدام به چاپ کتاب دربارهٔ شهید احمدی‌روشن کرده‌اند به درج اطلاعات بعضا غلط به خصوص دربارهٔ زمان تولد، محل تولد و تحصیلات دانشگاهی او اشاره کرد و گفت: در این مدت کتاب‌هایی دربارهٔ مصطفی چاپ و به دست ما رسیده که متاسفانه بعضی از اطلاعات آمده در آن اشتباه درج شده و اصلا منطبق با واقعیت نیست.

او ادامه داد: از آن‌جایی که این کتاب‌ها به عنوان سندی برای نسل های آینده باقی می ماند لازم است که سازمان‌ها و نهادهای مختلف که در این خصوص کار می‌کنند در جمع‌آوری اطلاعات و صحت و سقم آن‌ها دقت بیش‌تر به خرج دهند.

مادر شهید احمدی‌روشن اضافه کرد: به همین منظور و به‌زودی پایگاه اینترنتی اینترنتی را به نام مصطفی رونمایی کنیم تا منبع مورد اطمینانی برای کسانی که نیاز به اطلاعات دربارهٔ این شهید دارند، باشد تا از بعضی پراکنده‌گویی‌های غلط جلوگیری کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.