اولین شهر سفرهای استانی کجاست؟

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور از خراسان‌رضوی آغاز می‌شود، گفت: مجمع نمایندگان خراسان رضوی در جلسه روز دوشنبه با روحانی، مسائل و مشکلات استانی را مطرح می‌کنند.

خبراقتصادی: امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به جلسه روز دوشنبه مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با رئیس جمهور اظهار کرد: دیدار مجمع نمایندگان با روحانی گفت‌وگوی دوجانبه و دوطرفه است.

وی افزود: قرار است در این جلسه روحانی انتظارات خود را بیان کرده و نمایندگان مجلس نیز مسائل، درخواست و مشکلات خود را مطرح کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی هنوز جلسه‌ای برای آمادگی و اولویت‌بندی طرح مسائل در دیدار با روحانی تشکیل نداده و در روزهای آینده این جلسه تشکیل می‌شود.

قاضی زاده تصریح کرد: بعضی مسائل مشترک نظیر آب و خشکسالی، درآمدهای خراسان‌رضوی، مسئله اتباع خارجی، زیارت و بررسی شاخص‌هایی که استان نسبت به سطح ملی از آن عقب است به طور مشخص مطرح می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: جدا از مسائل مشترک، نمایندگان به طور خاص دربارهٔ حوزه‌های انتخابیه خود و مسائل آن حوزه‌ها با روحانی صحبت و گفت‌وگو می‌کنند.

وی تاکید کرد: طبق آخرین خبرهای که به دست ما رسیده، روحانی قرار است سفرهای استانی خود را از خراسان‌رضوی و شهر امام رضا(ع) آغاز کند.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.