اولین پارکینگ مکانیزه طبقاتی شمال تهران احداث می گردد

۳ م دیماه ،

اولین پارکینگ مکانیزه طبقاتی شمال تهران در محله چیذر واقع در ضلع شمال آستان مطهر حضرت امام زاده علی اکبر (ع) احداث می گردد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه یک مهندس پوریا محمدیان معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این پارکینگ دارای۱۶۰ فضای پارک است که به صورت الکترونیکی با ارائه کد شناسایی به راننده، ماشین به داخل پارکینگ انتقال یافته و در فضای موجود پارک می گردد. 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تصریح کرد: با توجه به بافت فرسوده منطقه و تراکم جمعیت، پارک حاشیه ای و ترافیک ساکن در این منطقه مشهود است همچنین به سبب برگزاری مراسم های مذهبی مختلف و تعداد روز افزون زائرین حرم مطهر امامزاده علی اکبر (ع) چیذر راه اندازی این پارکینگ علاوه بر آزادسازی فضاهای پارک در اطراف میدان چیذر و معابر اطراف تسهیلات ویژه ای را برای زائرین، اهالی و کسبه به وجود می آورد. 
محمدیان به هوشمندسازی سایر پارکینگ های طبقاتی شمال تهران اشاره کرد و گفت : در حال حاضر ۲ پارکینگ طبقاتی شهید باهنر و همت به سیستم های هوشمند تجهیزشده و با دقت  به نظارت تصویری می پردازد و به کمک ابزار دقیق مدیریت هوشمند فضاهای خالی پارک را مشخص کرده و محیط امن و مناسبی را برای پارک خودروهای شهروندان  فراهم آورده است. 
وی در خصوص توسعه پارکینگ طبقاتی شهید باهنر تصریح کرد: این پارکینگ در ضلع جنوب پارکینگ طبقاتی شهید باهنر در حال احداث است و از۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده که با اتمام آن ۳۰۰ فضای پارک خودرو به این پارکینگ اضافه می گردد و فضای پارکینگ به ظرفیت یک هزار جای پارک می رسد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.