اولین یادواره بزرگداشت شهید سرلشکر ولی‌الله فلاحی امروز در طالقان برگزار می‌شود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از برگزاری اولین یادواره بزرگداشت شهید سرلشگر ولی‌الله فلاحی که با حضور خانواده و همرزمان آن شهید والا مقام و همچنین جمعی از مقامات عالی‌رتبه لشکری و کشوری در شهرستان طالقان خبرداد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران اعزامی به شهرستان طالقان امیرسرتیپ شاهین تقی‌خانی جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از برگزاری اولین یادواره بزرگداشت شهید سرلشگر ولی‌الله فلاحی که با حضور خانواده و همرزمان آن شهید والا مقام و همچنین جمعی از مقامات عالی‌رتبه لشکری و کشوری در شهرستان طالقان خبرداد و اظهارداشت: شهید فلاحی و دیگر فرماندهان عزیز سرزمین ما را از لوس وجود ضد انقلاب پاک کرده و دشمن متجاوز را از میهن بیرون کردند.
 
وی افزود: این یادواره در راستای سیاست‌های فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.
 
جانشین معاونت فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: درباره شهید فلاحی در دو بخش رسانه‌های جمعی و اقدامات فرهنگی برنامه‌هایی را در نظرگرفته‌ایم.
 
وی افزود: برای معرفی بهتر این شهید بزرگوار مستندی در حال ساخت است و برنامه‌های تلویزیونی نیز در نظر گرفته شده و دیروز از شبکه اول سیما فرازهایی از سخنان این شهید بزرگوار پخش شد که به گفته امیر موسوی شاید برای نخستین بار است که این سخنان به گوش فرماندهان دفاع مقدس می‌رسد.  
 
امیر تقی‌خانی تصریح کرد: به همین مناسبت امروز اولین یادواره بزرگداشت شهید سرلشکر ولی‌الله فلاحی در تالار اجتماعات جلال آل احمد در شهرستان طالقان برگزار خواهد شد.  
 
وی افزود: در این یادواره خانواده‌های معظم شهدا، امرا،پیشکسوتان، فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی، هوایی،پدافند و ستاد ارتش حضور خواهند یافت.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا، این حرکت را برای سایر فرماندهان شهید مانند شهید نامجو، شهید فکوری و دیگر شهدای عزیز انجام دهیم و قدم‌های بلند و خوبی در این باره برداریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.