اولین یادواره شهدای صنف طلا و جواهر

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:نخستین کنگره یادواره شهدای گرانقدر صنف طلا و جواهر کشور به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

نعمت کاکاوندی، جانشین سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ در گفتگو با پایگاه اینترنتی طلا، با اعلام برگزاری اولین یادواره شهدای صنف طلا و جواهر کشور در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری در تهران گفت: امسال بسیج اصناف کشور با کمک اتاق اصناف ایران، و سازمانهای بسیج اصناف سراسر کشور، کنگره ملی شهدای اصناف کشور را در شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت حاج مهدی عراقی برگزار می کند.

وی با اشاره به برگزاری ۸ کنگره و یادواره شهدای صنوف مختلف در کشور تا شهریورماه افزود: برگزاری تمامی این هشت یادواره در راستای برگزاری کنگره سراسری شهریورماه است که در این راستا یادواره شهدای صنف طلا و جواهر کشور به صنف طلا و جواهر تهران سپرده شد.

کاکاوندی در ادامه خاطرنشان کرد: در برگزاری این یادواره کارهای تبلیغی متعددی از جمله پخش ۶۰۰ دقیقه مستند شهدای اصناف، و امور تبلیغی و فرهنگی دیگری انجام خواهد شد.

قابل ذکر است؛ اولین جلسه هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای صنف طلا و جواهر، صبح امروز در اتحادیه طلا و جواهر تهران، با حضور جانشین سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ، حسینی مسئول بسیج صنف طلا و جواهر تهران، کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، و جمعی از اعضای هیئت مدیره و فعالین این صنف برگزار شد.

در این جلسه هماهنگی های لازم، و بحثهای مختلف جهت برگزاری هرچه باشکوهتر این یادواره و ضرورت انجام امور فرهنگی و همچنین فراخوان تکمیل بانک اطلاعاتی ایثارگران در صنف طلا و جواهر تأکید شد.

گفتنی است طبق هماهنگی های صورت گرفته در این جلسه تقسیم کار در قالب شش کمیته، از جمله؛ مدعوین – امور رسانه – آمار و اطلاعات – فرهنگی و تبلیغی – پشتیبانی – و مالی وبرنامه ریزی انجام خواهد شد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.