اولیویرا: تراکتورسازی لیست مازاد ندارد

۰۷م آذر ،

سرمربی تیم تراکتورسازی می‌گوید تیمش برای نیم فصل فهرست مازاد ندارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل آلومینیوم هرمزگان اظهار کرد: آلومینیوم تیمی دونده، سخت‌کوش و جنگنده است و بازی کردن مقابل تیم‌های پایین جدول سخت است زیرا این تیم‌ها تلاش می‌کنند امتیازاتی از دست ندهند تا به لیگ دسته پایین‌تر سقوط نکنند. سه امتیاز این بازی برای ما حیاتی است و نباید امتیازی از دست بدهیم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

سرمربی تراکتورسازی دربارهٔ اینکه آیا این تیم مصدوم یا محرومی برای بازی فردا دارد یا خیر گفت: ما مصدوم و محرومی در بازی فردا نداریم و تمامی بازیکنان‌مان آماده مبارزه می باشند.

وی ادامه داد: ما برای بازی فردا برنامه‌های خاصی داریم تا در حضور هواداران‌مان سه امتیاز را از دست ندهیم.

اولیویرا درخصوص اینکه آیا لیست بازیکنان مازاد این تیم را تهیه کرده است گفت: من ۱۰ روز است که نقاط ضعف و قوت تیم را از لحاظ بازیکنان بررسی می‌کنم ولی من به تمامی بازیکنانی که در حال حاضر می باشند نیاز دارم زیرا ما در سه جام حضور خواهیم داشت و بنابراین باید بازیکنان بیشتری داشته باشیم.

وی درخصوص اینکه آیا محمد ابراهیمی به تمرین‌ها بازگشته است یا خیر بیان کرد: محمد ابراهیمی از سر دلسوزی مصاحبه‌هایی انجام داده بود ولی بعد از صحبت با وی سوء تفاهم‌ها برطرف شد و در حال حاضر در تمرین‌ها حضور دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.