اولیویرا: دستمزد دو بازیکن الجزیره به اندازه بودجه کل تیم تراکتورسازی است

۱۹ام بهمن ،

190621hp2.jpg

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به میزان هزینه‌هایی که تراکتورسازی برای بازیکنانش انجام داده است گفت: مبلغ قرارداد دو بازیکن الجزیره که در لیگ قهرمانان آسیا حریف ما است، برابر با مبلغ کل قرارداد بازیکنان ما است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبریپس از بازی با ملوان اظهار داشت: در نیمه دوم توانستیم به سختی به گل برسیم. لحظه‌هایی نیز کنترل بازی را از دست دادیم و بازیکنانم در دقایقی می‌خواستند کار اختصاصی انجام دهند.

وی ادامه داد: اهمیت هر بازی به سه امتیاز آن بازی است و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. به بازیکنانم این برد را تبریک می‌گویم.

سرمربی تراکتورسازی دربارهٔ فلاویو لوپز که در این بازی به سبب سه اخطاره بودن حضور نداشت و در پاسخ به این سوال که آیا عدم حضور وی در کار تیم‌تان تاثیرگذار بود گفت: لوپز بازیکن مهمی برای ماست ولی ما در نبود وی برنامه‌ریزی کرده بودیم که به مشکل نخوریم. مهم این است که سه امتیاز را کسب کردیم.

اولیویرا درخصوص برنامه‌ریزی‌اش برای لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد:‌ ما سعی می‌کنیم که در این مسابقه‌ها نیز نتایج خوبی کسب کنیم ولی باید این نکته را نیز بگویم مبلغ قرارداد دو بازیکن الجزیره که با ما بازی خواهند کرد،‌ برابر با بودجه کل باشگاه تراکتورسازی است. هواداران ما نیز باید در مسابقه‌های آسیایی به تیم کمک کنند.

وی دربارهٔ مهدی کریمیان اظهار داشت: کریمیان بازیکن بسیار حرفه‌ای است و می‌توانم بگویم ۵۰۰ درصد حرفه‌ای است، باهوش عمل می‌کند و تاکتیک فوق‌العاده‌ای دارد.

اولیویرا دربارهٔ استرسش در این بازی و بعضی حرکاتش در کنار زمین که نشان‌دهنده ناراحتی شدید او بود گفت: من همیشه به فکر خوب بازی کردن تیمم هستم و تلاش می‌کنم همیشه موفق باشیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.