اولیویرا: کاریکاتور تراکتور بودیم!

۲۸م اسفند ،

Rouhollah Vahdati-16-32.jpg

سرمربی تراکتورسازی گفت، در بازی با سپاهان کاریکاتور این تیم بازی کرده است و اگر امکان داشت، هفت بازیکن تراکتور را تعویض می کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تونی اولیویرا پس از شکست سنگین تیمش برابر سپاهان گفت: تراکتور با تمام مشکلاتی که دارد در رده سوم لیگ برتر و در رده اول در گروه آسیایی‌اش قرار دارد. ما در این بازی، خوب آغاز نکردیم و امروز کاریکاتور تراکتورسازی بودیم! ۳۰ دقیقه اول بازی در زمین نبودیم.

او در ادامه افزود: سمت باد علیه ما بود و اجازه نمی داد بازی را خوب اداره کنیم. از سویی سپاهان با زدن دو گل در نیمه اول روحیه خوبی گرفت و همین سبب شد بهتر از ما بازی کند. البته قبول دارم که نمی توانیم با این دلایل شکست‌مان را توجیه کنیم.

سرمربی تراکتور با انتقاد از مدیریت باشگاه تراکتورسازی گفت: من سبب این موضوع را نمی دانم که چرا دو ساعت قبل از آغاز بازی و در زمان ناهار مسئولین باشگاه پیش بازیکنان می آیند و می گویند رسیدهای پول هایی که دریافت کرده اید را امضا کنید. این کار در روحیه بازیکنانمان تاثیر گذاشت و نباید انجام می شد. با این حال اگر امروز می توانستم هفت نفر را تعویض می کردم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از کورس قهرمانی عقب مانده است، گفت: درست است که شکست خوردیم ولی نمی توانیم به این راحتی ها از هدف بزرگ‌مان که قهرمانی در لیگ برتر است، صرف نظر کنیم و در دریا بمیریم.

اولیویرا در پایان خطاب به هواداران تراکتور گفت: واقعا از هواداران متشکرم. گاهی اوقات فکر می کنم در انگلستان هستیم، زیرا در این کشور هواداران به این شکل از تیمشان حمایت می کنند و مطمئن باشید هر اتفاقی در آینده رخ دهد، هیچ وقت هواداران پرشور تراکتور را فراموش نخواهم کرد.

به گزارش ایسنا، تونی اولیویرا در پایان دسته گل بزرگی را به خبرنگاران نشان داد و سپس درحالی که می خندید گفت: احسان حاج صفی این دسته گل را به من داده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.