ایده “خداحافظ بچه” بیهوده تلف شد

ایده جذاب سریال تلویزیونی “خداحافظ بچه” به دلیل محدودیت زمانی بیهوده تلف شد.

محمدرضا مقدسیان منتقد،در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص مجموعه تلویزیونی “خداحافظ بچه” ساخته “منوچهر هادی” گفت:ایده کلی “خداحافظ بچه” ایده جذابی است،ولی دلایلی چون عدم مدیریت،واگذارکردن ساخت سریال به دقیقه نود،تصمیمات عجولانه و معطوف شدن تولید سریال صرف رسیدن به آنتن باعث شده که کارگردان مجال دقت و پرورش داستان را نداشته باشد و همچنین بازیگران فرصت فرو رفتن در نقش را پیدا نکنند و در نتیجه سریال بازتاب خوبی را پیدا نکند.
وی افزود:سرنوشتی که گریبان گیر” خداحافظ بچه” شده،همان سرنوشتی است که اکثر سریال های مناسبتی را درگیر خود کرده است.
مقدسیان در این باره ادامه داد:توجه ناگزیر مسئولان صدا و سیما، توجه صداگذاری به کمیت دور شدن از کیفیت در همه حوزه فیلمنامه نویسی،بازیگری و کارگردانی در آن دیده می شود.
مقدسیان اظهارداشت:”خداحافظ بچه” از لحاظ ایده اولیه و جنس انتقال پیام به مخاطب موضوع جذابی است،ولی فشارهای زمانی باعث شده این ایده بیهوده تلف شده و همچنین عوامل سریال کمتر از ۵۰ درصد از توانایی خود را به مرحله ظهور برسانند.
وی عنوان کرد:در قسمت های ابتدایی “خداحافظ بچه “به دلیل دقت در تولید مخاطب خود را با قصه درگیر می کند و همچنین وجود تم کمدی اثر در لایه داستان مخاطب را پای تلویزیون می کشاند.
مقدسیان تاکید کرد:در سه قسمت اول یک موقعیت کمدی بنا داشت یک واقعیت تلخ اجتماعی را بررسی کند؛ولی در قسمتهای چهارم به بعد فیلمنامه سریال مسیر خود را گم کرده و مخاطب را سردرگم می‌کند که با یک اثر کمدی،آسیب  اجتماعی و یا تراژیک روبرو است./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.