ایران از حقوق قانونی خود در برنامه‌ هسته‌ای؛ حتی یک میلی‌متر منحرف نشده است

۲۵ام بهمن ،

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: ایران از انجام مذاکرات هیچ اِبایی ندارد چراکه به طور یقین حتی یک میلی‌متر از حقوق قانونی خود در برنامه‌ هسته‌ای منحرف نشده است.

“ابراهیم آقامحمدی” نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هشتمین دور مذاکرات ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: آژانس در این مذاکرات باید براساس نظرات کارشناسی و به طور مستقل عمل کند و ملاک تصمیم‌گیری‌اش برپایه واقعیات باشد.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: آژانس نباید برپایه اتهامات غرب دربارهٔ برنامه هسته‌ای ایران نظر دهد و با طرح بازدید از مراکز هسته‌ای ایران در این مسئله بهانه تراشی کند چراکه در این صورت همانند مذاکرات قبلی بی‌نتیجه خواهد ماند. 

آقامحمدی با اشاره به حسن نیت ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران از انجام مذاکرات هیچ ضرری نمی‌کند و آژانس برای فیصله دادن به این موضوع باید براساس حقایق و واقعیاتی که در مراکز هسته‌ای ایران وجود دارد، عمل کند.  
 
نماینده مردم خرم‌آباد در پایان خاطرنشان کرد: ایران از انجام مذاکرات هیچ اِبایی ندارد چراکه به طور یقین حتی یک میلی‌متر از حقوق قانونی خود در برنامه‌ هسته‌ای منحرف نشده است.  
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.