ایران حریف امارات در نیمه‌نهایی شد

۳۰م دیماه ،

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار خود در حالی به مصاف چین رفت که این تیم را با چهار گل شکست داد. مسلم مسیگر ۲ گل، علی نادری و محمد مختاری هر کدام یک گل برای ایران به ثمر رساندند.
در این دیدار ایرانیان مقیم قطر با هماهنگی به عمل آمده توسط سفارت ایران در قطر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. همچنین این بازی مورد استقبال رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی خارجی قرار گرفته بود.
این دیدار با اتفاقات متعددی همراه بود که می‌توان به شکسته شدن رکورد حضور تماشاگران در مسابقات، مصدومیت بازیکن چین و انتقالش به بیمارستان پس از دیدار و تشویق تیم ملی ایران توسط تماشاگران و بازیکنان تیم ملی افغانستان اشاره کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پس از اتمام مرحله گروهی مسابقات توانست با ۳۴ گل زده و ۵ گل خورده و تفاضل گل ۲۹+ به همراه استرالیا، امارات و ژاپن به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کند.
در مرحله بعدی مسابقات تیم‌های ایران و امارت و استرالیا و ژاپن در نیمه‌نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های A،B و همچنین گروه‌های C , D با هم دیدار خواهند کرد و بدین ترتیب روز جمعه تکلیف فینالیست‌های مسابقات و دو تیم اولی که به مسابقات جام جهانی تاهیتی راه پیدا خواهند کرد مشخص شده و پس از برگزاری مسابقه رده بندی در روز شنبه، تیم سوم به جام جهانی راه پیدا کرده و مسابقه فینال نیز پس از آن و ساعت ۲۰:۴۵ به وقت تهران انجام خواهد شد.
مسابقه رده بندی بین تیم های ایران و امارات روز جمعه ساعت ۱۹:۳۰ و استرالیا و ژاپن ۲۰:۴۵(به وقت تهران) برگزار می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.