ایران سوریه را شکست داد

جام جم آنلاین: چهارمین روز مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا با پیروزی تیم ملی ایران مقابل سوریه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا امروز پنجشنبه با دیدار دو تیم ایران و سوریه به عنوان دیدار نخست روز چهارم این رقابت‌ها پیگیری شد که طی آن تیم ملی کشورمان در امان اردن با نتیجه ۶۹ بر ۴۴ موفق به شکست سوریه شد.

تیم ملی بسکتبال ایران در حالی در این دیدار صاحب پیروزی شد که چهارشنبه شب در مصاف با لبنان متحمل شکست شده بود. البته ملی‎پوشان بسکتبال ایران پیش از این دیدار مقابل یمن و فلسطین در چارچوب روز اول و دوم این رقابت‌ها صاحب پیروزی شده بودند.

چهارمین روز دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمان غرب آسیا امروز با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری می‌شود که طی آن لبنان به مصاف میزبان مسابقات یعنی اردن می‌شود ([این دیدار در حال پیگیری است) و دو تیم فلسطین و یمن هم با یکدیگر دیدار خواهند داشت.

دوازدهمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب ٱسیا روز جمعه با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد.در این روز از رقابت‌ها تیم کشورمان یکی ازحساس‌ترین دیدارهای خود را مقابل تیم میزبان برگزار می‎کند. برنامه دیدارهای روز پایانی مسابقات غرب آسیا به این شرح است:

جمعه ۲۶ خرداد خرداد
* لبنان- فلسطین
* اردن- ایران (ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران)
* یمن- سوریه

در پایان مسابقات بسکتبال قهرمانی غرب آسیا دو تیم برتر سهمیه شرکت در جام استانکوویچ (۲۴ شهریور تا اول مهر) را به دست می‌آورند.تیم ملی ایران سال گذشته در دهوک عراق موفق به کسب عنوان قهرمانی غرب آسیا شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.