ایران مرکز ثقل امنیت منطقه است/ پای بیگانگان را برای تامین امنیت منطقه باز نکنید

۱۴م دیماه ،

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای منطقه و همسایه با رفتار مناسب بر پایه دوستی و رفاقت و حسن هم جواری می‌توانند از ظرفیت بلند امنیتی دفاعی ایران استفاده کرده و بی‌جهت پای بیگانگان را برای تامین امنیت منطقه باز نکنند.

 

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در بیان پیام رزمایش ولایت ۹۱ گفت: پیام این رزمایش نشان دهنده قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس است که البته ایران قبل از این هم کارآمدی خود را در حوزه دفاعی نشان داده و ثابت کرد آنقدر دارای لیاقت است که می‌تواند از منافع نظام حفاظت و حمایت کند.

وی افزود: پیام دیگر این رزمایش این است که ایران قدرتمند مرکز ثقل امنیت منطقه است و کشورهای همسایه می‌توانند بر روی این وزنه امنیتی در منطقه حساب کنند،ایران به حد کافی قدرتمند است و می‌تواند از محیط سیاسی و اجتماعی خود دفاع کند.

حقیقت‌پور تصریح کرد:کشورهای منطقه و همسایه با رفتار مناسب بر پایه دوستی و رفاقت و حسن هم جواری می‌توانند از این ظرفیت بلند امنیتی دفاعی ایران استفاده کرده و بی‌جهت پای بیگانگان را برای تامین امنیت منطقه باز نکنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای سلطه طلب حتما ابعاد این رزمایش را محاسبه و مقایسه خواهند کرد و ما هم می‌گوییم که توانمندی جمهوری اسلامی ایران را حتما محاسبه کنند ایران قطعا قدرتمندترین کشور منطقه است و مطمئنا اگر تجاوزی صورت گیرد ضربه وارده از سوی جمهوری اسلامی ایران از ضربه متجاوزان سنگین‌تر و مخرب‌تر خواهد بود.

انتهای پیام//

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.