ایمن سازی بزرگراه های جنوب غرب پایتخت

فروردین ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ از ایمن سازی بزرگراههای این منطقه خبر داد.

سالمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هفته دوم مهرماه سال جاری و بازگشایی مدارس ایمن سازی بزرگراه ها و معابر پرتردد و اتفاق خیز منطقه ۱۸ در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۸ قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشترافزود: این طرح به منظور افزایش ایمنی شهروندان کاهش بار ترافیک و سوانح رانندگی هفته دوم مهر ماه سال ۹۲ اجرا خواهد شد.
سالمی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: این طرح با همکاری و مشارکت اکیپ های اجرایی فنی و عمران و ترافیک نواحی ۷ گانه شهرداری منطقه ۱۸ در معابر پرتردد و اتفاق خیز این منطقه اجرا می شود.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: نصب و جانمایی معابر پرتردد محله ولیعصر جنوبی با نصب ۴ جان پناه در معابر پرتردد و اتفاق خیز این محله از جمله ضلع شمال و جنوب تقاطع خیابان های حیدری و یاران ضلع شمال تقاطع خیابان های حیدری به خیابان سید شهدا از اقدامات اجرایی این طرح است.
سالمی ادامه داد: نصب و جانمایی در معابر پرتردد و اتفاق خیز محله ولیعصر جنوبی از جمله ضلع شرقی تقاطع خیابان های پژاند و مسلمی به منظور افزایش ایمنی شهروندان کاهش بار ترافیک و سوانح رانندگی در این معابر از اقدامات اجرایی این طرح است.
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه ۱۸ افزود: نصب ۶۰ استوانه ایمنی و ۸ بولارد نیز در جوار جان پناهی های معابر پرتردد محله ولیعصر جنوبی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه ۱۸ است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.