اینانلو «با طبیعت» جدید به شبکه مستند می‌آید

اینانلو «با طبیعت» جدید به شبکه مستند می‌آید

جام جم آنلاین: تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «با طبیعت» از ساخت سری جدید این برنامه که با شکل و شمایلی جدید در جشنواره تابستانی شبکه مستند به روی آنتن می رود، خبر داد.

محمدعلی اینانلو گفت: ساخت سری جدید « با طبیعت» و ۱۷ مستند جدید که به بررسی مکان های دیدنی طبیعی ایران و پرداختن به مسائل گونه های حیات وحش بخصوص گونه های در حال انقراض ، منابع طبیعی و جنگلها و هم چنین معرفی مناطق طبیعی ایران می پرداخت این بار و در جشنواره تابستانی شبکه مستند با شکل و شمایلی جدید به روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.
 
تهیه کننده و کارگردان این برنامه ضمن اعلام این خبر افزود :چند قسمت از این برنامه جدید با تغییر ساختار در اختیار شبکه قرار گرفته است و به زودی قسمت های جدید را هم آماده پخش خواهیم کرد.

وی تفاوت « با طبیعت » تابستانی را در نوع ساختار آن دانست و توضیح داد که برنامه « با طبیعت » تا کنون گفتگو محور بوده است و این گفتگو ها به همراه آیتم های مختلف به روی آنتن می رفت اما در سری جدید ما به نقاط مختلف ایران سفر کرده ایم و در واقع طبیعت زیبای گوشه گوشه کشورمان تبدیل به مکان اجرای « با طبیعت » شده است. ضمن این که مخاطبان همچنان می توانند از طریق پیامک ، ایمیل و شماره تماس برنامه گزارشات خود را از اتفاقات طبیعی ایران در اختیار برنامه قرار دهند.

وی افزود: این برنامه قرار است هم چنان جمعه ها و با شروع فصل تابستان به روی آنتن برود اما با صحبت هایی که شده است امیدواریم که بتوانیم به روندی برسیم که در طول هفته تعداد قسمت های بیشتری از « با طبیعت » را به مخاطبانش ارائه دهیم.

تولید ۱۷ مستند جدید

اینانلو همچنین به مخاطبان شبکه مستند مژده تولید ۱۷ مستند جدید محض را در موضوعات مختلف داد و گفت به زودی از یک ماه تا یک سال آینده مستندهای جذابی را برای پخش آماده کرده ایم که به تدریج به روی آنتن خواهند رفت.

از جمله این مستند ها می توان به « رد ناپیدا» که به موضوع یوز ایرانی می پردازد، « گور ایرانی » ،  « از کویر تا دریا » راجع به تنوع اقلیمی در ایران و مستند چهارگانه « بچه های ما» که مستندی ورزشی است و به تاثیر فوتبال و جام جهانی می پردازد ، اشاره کرد.گفتنی است سری جدید با طبیعت با شروع قصل تابستان ، جمعه ها ،ساعت ۱۹ و به مدت ۴۰ دقیقه از شبکه مستند سیما به روی آنتن خواهد رفت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.