اینتر فاتح جام تیم شد

   این جام هر سال بین این سه تیم برگزار می‌شود و هر دو تیم با یکدیگر دیداری ۴۵ دقیقه‌ای برگزار می‌کنند.

اینتر در اولین دیدار امشب توانست با گلی که فیلیپه کوتینیو در دقیقه ۱۲ زد یوونتوس را شکست دهد. کوتینیو در بازگشت از دوران حضور قرضی در اسپانیول عملکرد خوبی در اینتر داشته است. او روی اشتباه لوسیو دروازه مارکو استوراری را گشود.

یوونتوس و میلان برگزارکننده ۴۵ دقیقه دوم بودند. این بازی با گل دقیقه ۳۱ میرکو ووچینیچ که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید به سود یووه خاتمه یافت. پنالتی به دلیل خطای ترائوره گرفته شده بود و اما بازی سوم گل‌های بیشتری داشت. اینتر توانست دو بر یک میلان را شکست دهد. استفان الشعراوی در دقیقه ۱۶ روی اشتباه چیوو توپ را گرفت و با ضربه‌ای خوب گل اول را برای میلان زد، اما فردی گوارین (۲۵) و رودریگو پالاسیو (۳۳) برای اینتر گل‌زنی کردند و اینتر این بازی را هم برد. گوارین سانتر پالاسیو را به گل تبدیل کرد و پالاسیو پس از پشت سر گذاشتن آچربی گل زد.

در نهایت اینتر با ۶ امتیاز فاتح جام شد. یوونتوس با ۳ امتیاز دوم شد و میلان بدون امتیاز و با دو باخت در قعر جدول قرار گرفت.

به این ترتیب در ۱۲ دوره‌ای که این جام برگزار می‌شود، اینتر هشت قهرمانی کسب کرده است. میلان سه قهرمانی دارد و یوونتوس تنها یک بار فاتح این مینی-تورنمنت شده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.