اینجا فقط شبکه‌های تروریستی بسته نمی‌شوند + عکس

۲۱ آبان ،

سیاست دو گانه غرب در ممنوعیت پخش شبکه های ماهواره ای جمهوری اسلامی و حمایت از پخش شبکه های ماهواره ای گروهکهای تجزیه طلب و تروریستی نشان دهنده دیگری از دروغ بودن ادعاهای آزادی بیان و مخالفت با تروریست میباشد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، دولتهای استکباری با ادعاهای جذاب و فراوان آزادی بیان که حتی توهین به مقدسات در آن پسندیده و آزار میلیاردها انسان معتقد روا میباشد، با عدم تحمل رسانه های روشنگر و غیرهمسو با جریان صهیونیسم جهانی و تلاش در قطع پخش شبکه های ماهواره ای پرس تی و العالم و دهها شبکه ماهواره ای دیگر مدتهاست پرده از چهره دروغگو و منافقانه خود بر داشته اند.

ممنوعیت پخش شبکه های ماهواره ای جمهوری اسلامی در حالیست که دهها شبکه گروهکهای تروریستی و تجزیه طلب و صدها شبکه غیر اخلاقی آزادانه مشغول فعالیت بوده و بدون هیچ محدودیتی از ماهواره های اروپایی و آمریکایی پخش برنامه دارند.

گروهک تروریستی منافقین با پرونده ای سیاه از خیانت و ترور و کشتار مردم بی دفاع ایرانی و عراقی با اینکه سالها در لیست سیاه گروههای خطرناک تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا قرار داشته هیچ گاه در پخش برنامه ماهواره ای خود با مشکل روبرو نشده است و همچنین شبکه های ماهواره ای گروهکهای پژاک و کومله و احوازنا(متعلق به گروهک تروریستی تجزیه طلب جنوب ایران) که عامل بسیاری از ترورها و بمبگذاری ها بوده و مورد حمایت مالی غربی ها نیز قرار دارند در کشورهای اروپایی آزادانه فعال بوده و دفتر استودیو پخش شبکه ماهواره ای خود را اداره میکنند.

جای سوال اینجاست سازمانهای حقوق بشری و گروهکهای ملی مذهبی مدعی ملی گرایی و ایرانپرستی که ادعاهای فراوان در وطنپرستی دارند چرا سکوت کرده و به جای محکوم نمودن و اعلام برایت از چنین گروهکهای تجزیه طلبی در برنامه های شبکه های ماهواره ای آنان شرکت کرده و آنها را تائید میکنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.