اینیستا: رویای من کسب توپ طلا نیست

۳۰ آبان ،

    آندرس اینیستا، ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که رویایش کسب توپ طلا نیست.

 اینیستا در تابستان امسال به عنوان بهترین بازیکن اروپا معرفی شد و این روزها هنوز هم به خاطر بازیها و مهارت های فردی اش به شدت مورد تعریف و تمجید قرار گرفته. اینیستا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که از اینکه در این سطح بازی می کند بسیار خوشحال است.

 به گزارش تفسیری گل، آندرس اینیستا، بازی ساز بارسا در صحبت هایی به آر.ام.سی گفت:« من تلاش می کنم که فوتبالم را بازی کنم و برایم مهم است که مردم قدر کارهایم را بدانند ولی من لزوما در این باره صحبت نمی کنم.رویای من لزوما فتح توپ طلا نیست. من به جوایز و عناوین فردی فکر نمی کنم؛ ولی خب اگر این جوایز به من اهدا شود، قطعا خوشحال خواهم شد.»

اینیستا ادامه داد:« از اینکه دراین دوره و دربهترین تیم تاریخ باشگاه بارسلونا بازی می کنم، حس خوبی دارم. امیدوارم تا بتوانم فوتبالم را در اینجا به پایان ببرم. بازی کردن برای بارسا و اسپانیا حس خوبی است. درکنار بازیکنانی که درحال حاضر درکنارشان بازی می کنم، حس می کنم که روز به روز اوضاعم بهتر می شود.»

 اینیستا درادامه به تمجید از لیونل مسی پرداخت و گفت:« مسی بهترین بازیکن دنیاست. او به حالت طبیعی، کارهای خیلی بزرگی انجام می دهد. بازی کردن در کنار مسی خیلی آسان است. دقیقا مثل بازی کردن درکنار تمام بازیکنان دیگری که با آنها بازی می کنم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.