اپل و تولید ساعت قابل انعطاف با صفحه لمسی

۰۵م اسفند ، مهر- یک درخواست ثبت اختراع توسط شرکت اپل شایعاتی که دربارهٔ تولید ساعت این شرکت بزرگ فناوری وجود داشت را تقویت کرد و مشخص شده که این ساعت از یک صفحه لمسی قابل انعطاف روی مچ دست کاربر برخوردار است.

این طراحی نوآورانه که برای اولین بار جزئیات آن منتشر می گردد از فناوریهایی استفاه کرده که روزی می تواند در رایانه قابل پوشیدن اپل به کار رود.

چندی پیش در پایگاه اینترنتیهای اینترنتی شایعاتی دربارهٔ ساعت اپل و ظاهر آن انتشار یافت اما ظاهرا شایعات انتشار یافته ارتباطی به اصل ماجرا ندارد.

این ساعت از همان فناوری استفاده می کند که در خط کشهای مچی دانش آموزان دوران بستان استفاده شده است.

این درخواست یک دستگاه قابل پوشیدن روی مچ دست را توصیف می کند که دارای یک حالت مسطح و یک حالت خمیده و یک صفحه نمایش قابل انعطاف است که روی اولین لایه قابل انعطاف آن قرار گرفته است.

این دستگاه مچی به مچ دست کاربر بسته می گردد و این عمل بستن از همان فناوری الهام گرفته که در خط کشهای مچی کودکان استفاده شده است، یعنی همان خط کشهایی که با ضربه روی مچ به دور آن حلقه می گردد.

خط کشهای مچی که طی دهه های ۹۰ و حتی ۸۰ میان نوجوانان محبوب بود خطکشها و یا دست بند هایی بود که از آهن قابل انعطاف ساخته می گردد و با یک ضربه به سرعت به شکل حلقه ای ظاهر می شد.

این دستگاه ممکن است از این توانایی برخوردار باشد که بتواند اطلاعات منتقل شده از یک دستگاه الکترونیک قابل حمل که به احتمال بسیار این دستگاه آی فن است را در صفحه خود با استفاده از ارتباطات وایرلس نمایش دهد.

یکی از نوآوریهای جالب که در این درخواست توصیف شده شیوه شارژ شدن این دستگاه است که در میان گزینه های مختلف استفاده از انرژی خورشید مورد اشاره قرار گرفته است.

براساس بعضی گزارشهای انتشار یافته، اپل یک تیم ۱۰۰ نفره از طراحان را در اختیار دارد که روی این دستگاه شبیه ساعت کار می کنند.
IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.