اپل و سامسونگ همچنان سردمدار

۳۰م دیماه ،

فاوانیوز: در همین حال گفته شده است که شرکت‌های دیگری همچون نوکیا در سه ماهه پایانی سال قبل میلادی با کاهش سهم خود در بازار تلفن همراه جهان روبرو بوده‌اند و رسیدن آنها به اپل و سامسونگ بسیار سخت‌تر شده است.

شرکت‌های دیگری همچون نوکیا در سه ماهه پایانی سال قبل میلادی با کاهش سهم خود در بازار تلفن همراه جهان روبرو بوده‌اند و رسیدن آنها به اپل و سامسونگ بسیار سخت‌تر شده است.

تازه‌ترین نظرسنجی رویترز نشان می‌دهد که شرکت‌های اپل و سامسونگ در بازار تلفن‌های همراه هوشمند جهان سردمدار بوده‌اند.

این نظرسنجی رویترز از تحلیلگران صنعت تلفن همراه هوشمند جهان صورت گرفته است و به اعتقاد آنها اپل و سامسونگ در سه ماهه پایانی سال قبل میلادی فاصله خود با دیگر شرکت‌های فعال در عرصه تلفن همراه هوشمند را بیش‌تر کرده‌اند.

در همین حال گفته شده است که شرکت‌های دیگری همچون نوکیا در سه ماهه پایانی سال قبل میلادی با کاهش سهم خود در بازار تلفن همراه جهان روبرو بوده‌اند و رسیدن آنها به اپل و سامسونگ بسیار سخت‌تر شده است.

بر این اساس در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ فروش تلفن همراه هوشمند در جهان افزایش چشمگیری داشته و بیش‌ترین افزایش فروش متعلق به شرکت سامسونگ بوده است.

تحلیلگران معتقد می باشند که شرکت کره‌ای سامسونگ در سه ماهه فوق ۶۱ میلیون دستگاه تلفن همراه هوشمند به فروش رسانده است که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن افزایش ۷۱ درصدی نشان می‌دهد.

سامسونگ اوایل ماه ژانویه درآمد خود در سه ماهه پایانی سال قبل میلادی را هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار برآورد کرده و فروش خوب و قدرتمند سامسونگ گالاکسی را مهمترین سبب این درآمد بالا عنوان کرده بود.

قرار است شرکت سامسونگ در روز ۲۵ ژانویه گزارش مالی کامل خود را ارائه کند.

این نظرسنجی همچنین از آن حکایت دارد که فروش شرکت اپل در مدت فوق برابر با ۴۶ میلیون دستگاه بوده است که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۱ رشد ۲۵ درصدی نشان می‌دهد.

منبع: ایسنا

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.