اگر اوضاع مساعد‌ باشد به استقلال برمی‌گردم

جی‌لوید ساموئل پس از بازگشت به انگلیس به دنبال چالش جدیدی است، هر چند احتمال بازگشت به استقلال را هم رد نمی‌کند.

مدافع ۳۳ ساله ترینیداد و توباگویی در گفت‌وگو با اسکای اسپورتس درباره حضورش در ایران و بازی کردن در استقلال سخن گفت.

ساموئل در پاسخ به این سوال که پس از بازی در لیگ برتر انگلیس چرا ایران را برای بازی کردن انتخاب کرده است، گفت: هر از چندگاهی از دوستان و آشنایانم می‌شنوم که می پرسند این مدت کجا بوده‌ای. کسی که از فوتبال فاخر انگلیس جدا می‌شود به یک آدم فراموش شده تبدیل می‌شود. حالا برگشته‌ام تا بگویم که من هنوز هستم.

وی ادامه داد: با این شرایط در وضعیتی نیستم که بخواهم فکر کنم که کجا بازی می‌کنم. برای من مهم است که فوتبال بازی کنم و از بازی کردنم لذت ببرم.

ساموئل درباره تفاوت بازی در یک کشور خارجی گفت: به هر حال بازی کردن در کشور خارجی گاهی اوقات سخت است. در شرایط عادی بازیکن از خانه بر می‌گردد، همسر و فرزندانش را می‌بیند و روحیه می‌گیرد، اما برای شخص من بعد از هر بازی باید به تنهایی به خانه بازگردم و در اتاقم تنها بنشینم و فکر کنم.

این مدافع ۳۳ ساله که سابقه بازی کردن در تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلیس را در کارنامه دارد، بازیکن آزاد اعلام شده، اما هنوز به استقلال فکر می‌کند.

وی در این باره این موضوع گفت: آنها از من می‌‌خواهند که باز گردم، اما چه کسی می‌داند که آینده چه می‌شود. همان طور که گفتم به انگلیس برگشته‌ام و بازیکن آزاد هستم و به دنبال چالشی جدید هستم اما اگر شرایط مساعد شود (به ایران) باز خواهم گشت.

ساموئل در پایان درباره وضعیت آمادگی‌اش گفت: در حال حاضر نسبت به گذشته آماده‌تر هستم. بازیکنی که هر سه، چهار روز یک بار به میدان می‌رود، فارغ از این که در چه سطحی بازی می‌کند، طبیعتا احساس خستگی می‌کند.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۵۷ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استقلال, جی‌لوید ساموئل


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.