اگر حضور اشخاص سبب شکسته شدن آرا شود، باید کنار بروند

۱۶اردیبهشت،

اگر اشخاص احساس کردند که حضور آنها سبب شکسته شدن آرا و سبب رای آوری فردی می گردد که به مصلحت انقلاب نیست، وظیفه دارند از عرصه کنار بروند.

حسین نجابت رئیس ستاد انتخابات حدادعادل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ممتازنیوز با اشاره به دیدار آیت الله مصباح و حدادعادل که امشب (دوشنبه) برگزار شد، گفت: در این دیدار آقای حدادعادل گزارش مختصری از فعالیت اصولگرایان در انتخابات ارائه کردند و از آیت الله مصباح تقاضای رهنمود کردند.

نجابت بحث های مطرح شده از سوی علامه مصباح را بسیار مبنایی و مفید خواند و افزود: ایشان فرمودند هر کسی توانایی لازم برای اداره کشور را در خود می بیند باید کاندیدا شود.

رئیس ستاد انتخابات حدادعادل تصریح کرد: ایشان البته در ادامه تاکید کردند که اگر اشخاص در ادامه احساس کردند که حضور آنها سبب شکسته شدن آرا و سبب رای آوری فردی می گردد که به مصلحت انقلاب نیست، وظیفه دارند از عرصه کنار بروند.

وی با بیان اینکه در این جلسه بحثی دربارهٔ انتخاب فردی به عنوان کاندیدا و موضوعات پیرامون آن نشد، اصافه کرد: آیت الله مصباح پیرامون موضوع تصریح کردند که مطلوب است اصولگرایان به تفاهم و وحدت برسند.

نجابت افزود: آیت الله مصباح کاندیدا شدن اشخاص توانمند را وظیفه اولیه خواندند ولی تاکید کردند که اگر فرد احساس کرد که حضورش سبب تفرق است، به عنوان وظیفه دوم باید کنار برود.

رئیس ستاد انتخابات حدادعادل فضای عمومی این دیدار را بسیار صمیمی توصیف کرد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.