اگر زدن واکسن الزامی شود، تکلیف چیست؟

ایسنا/قم کارشناسان واحد پاسخگویی به پرسش‌های شرعی در امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) به پرسش‌های شرعی بانوان در حوزه کرونا و واکسیناسیون پاسخ می‌دهند.

کارشناسان واحد پاسخ‌گویی به پرسش‌های شرعی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) پس از شیوع بیماری کرونا، اضافه بر ارائه خدمات فرهنگی به زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه (س) در بسترهای حضوری، در فضای مجازی و از طریق کانال مجازی «آستان مهر» نیز به پرسش‌های فقهی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز بانوان ایران اسلامی و بانوان دیگر کشورها پاسخ می‌دهند.

بانوان برای دریافت پاسخ پرسش‌های شرعی، اعتقادی و تصحیح قرائت نماز خود می‌توانند سؤالات خود را به همراه نام مرجع تقلید به آی‌دی karimeh_370@ ارسال کنند.

کارشناسان واحد پاسخگویی به پرسش‌های شرعی با توجه به دغدغه‌مندی خانواده‌ها و قشر مذهبی جامعه در مورد بیماری کرونا و واکسیناسیون کرونایی به پرسش‌های شرعی بانوان در این زمینه نیز پاسخ می‌دهند.

برای نمونه کارشناسان واحد پاسخگویی، در جواب به این پرسش که «اگر طبق مقررات زدن واکسن الزامی شود، تکلیف چیست؟» با نگاه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پاسخ داده‌اند «اگر حکومت اسلامی باملاحظه مصالح عمومی کشور مقرراتی را اعلام کند، همه باید عمل کنند».

بانوان علاقه‌مند در سراسر کشور برای طرح پرسش‌های شرعی خود و اطلاع از برنامه‌های امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها می‌توانند در کانال آستان مهر به آدرس astanehmehr@ عضو شوند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.