اگر شرایط صعودی کرونا ادامه یابد، روش های دیگری برای ۲۲ بهمن جایگزین می کنیم

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: برنامه ریزی ما برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن است، اما جان مردم برای ما اهمیت دارد و اگر شرایط صعودی کرونایی ادامه پیدا کند، باید روش های دیگری برای بزرگداشت ۲۲ بهمن داشته باشیم.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی پور امروز در نشست اعضای ستاد مرکزی دهه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، شهدای ترور، شهدای دفاع مقدس، شهدای علمی و شهدای مقاومت، اظهار کرد: امام بنیان شجره طیبه را ایجاد کرد و الان ایران تنها کشوری است که علیه ظلم ایستاده و از مظلومان دفاع می کند. ملت مظلوم یمن چطور تحت فشار استکبار جهانی و در جنگی بین المللی ایستاده و تنها کشوری که از یمن دفاع می کند، ایران است.

وی ادامه داد: حتی کشورهایی که ادعای بودن در کنار مقاومت هستند، مردم یمن را تنها گذاشته اند. این جمعه در سراسر ایران، تظاهرات حمایت از مردم یمن برگزار خواهیم کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه بزرگداشت چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی یک نماد و یک محتوا دارد که هر دو مهم است، گفت: دستگاه های اجرایی باید در این زمینه فعالیت کنند و  آنها وظیفه مقدس ملی دارند نه وظیفه صرفا اداری. اگر دستگاه های دولتی، مساجد، مدارس، بانک ها و صنایع نسبت به نصب پرچم اقدام کنند، چهره شهر تغییر می کند. در فعالیت های تبلیغی و تزیینی باید رعایت تعادل را داشت و نه انبوه تبلیغات باشد و نه اینکه فضا کلا خالی باشد. یاد خانواده شهدا هم باید گرامی داشته شود. موکب های جشن مثل جشن نیمه شعبان برگزار شود. از ظرفیت عظیم و ذخیره حاج قاسم سلیمانی در مراسم دهه فجر باید استفاده کرد. یاد این شهید باید مدام زنده نگه داشته شود.

موسی پور با اشاره به اینکه در زمینه محتوا هم باید دنبال جهاد تبیین باشیم، خاطرنشان کرد: دشمن دنبال ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی است و در فضای مجازی با بمباران مطالب مختلف، اجازه اندیشیدن نمی دهد. دانش فضای مجازی سطحی است و دشمن از این ظرفیت استفاده می کند. برای ما در جهاد تبیین، جوانان و بانوان مهم هستند که دشمن روی آنها برنامه ریزی کرده است. در فضای مجازی و سایر عرصه ها باید به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی اشاره کنیم. رهبر انقلاب اشاره داشته اند که نظام جمهوری اسلامی مظلوم است. ما نمی گوییم نظام مشکل و نارسایی و ضعف ندارد اما دستاوردها را هم باید ببینیم. با خلاقیت و با استفاده از آمار، پیام های کوتاه و با زبان هنر، دستاوردهای نظام بیان شود.

وی تاکید کرد: جای تشکل های مردم نهاد در این بزرگداشت ها قدری خالی است و خلاء آن احساس می شود و باید به این بعد بیشتر توجه کرد. رهبر انقلاب هم تاکید دارند که بزرگداشت ها مردمی باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان تصریح کرد: برنامه ریزی ما این است که راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشیم اما جان مردم برای ما اهمیت دارد و اگر شرایط صعودی کرونایی ادامه پیدا کند، باید روش های دیگری برای بزرگداشت ۲۲ بهمن داشته باشیم. تلاش ما برای برگزاری راهپیمایی است اما اگر ستاد ملی کرونا برگزاری این راهپیمایی را تصویب نکرد، باید روش های دیگری را به کار گرفت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.