اگر عربستان جرات کند منافقین را پناه دهد، پاسخی درخور از جمهوری اسلامی دریافت می کند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به تلاش عربستان برای کمک به گروهک تروریستی منافقین خاطرنشان کرد: اگر عربستان این جسارت را بخرج دهند که بخواهند منافقین را در عربستان مستقر کنند مسلما جمهوری اسلامی ایران نسبت به این مسئله آرام نخواهد نشست و پاسخ مناسب را به آل سعود خواهد داد.

منصور حقیقت پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، با اشاره به فعالیت های ضدایرانی و ضد اسلامی عربستان گفت: ما برای کشوری که دارای پیشینه اسلامی است اما ردپای آنان در ترورها و بمب‌گذاری‌هایی که در جنوب شرق کشور وجود دارد، متاسفیم و این شیطنت‌ها را در سطح بین‌الملل پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: جا دارد آل سعود بخود بیایند چراکه دامنه بیداری اسلامی بزودی به ریاض هم کشیده می شود و بزودی دست انقلابیون مسلمان به این اشخاص هم می‌رسد و بهتر است آنان دست از اقدامات خصمانه خود بردارند و سعی کنند دموکراسی را در کشور خود پیاده کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی همچنین تصریح کرد: آل سعود برای حفظ حکومت خود باید آزادی اولیه را برای مردم خود لحاظ کند تا مردمشان بتوانند از یک رفاه عادی خوب برخوردار باشند

حقیقت پور در ادامه با اشاره به تلاش عربستان برای کمک به گروهک تروریستی منافقین خاطرنشان کرد:  اگر عربستان این جسارت را بخرج دهد که بخواهند منافقین را در عربستان مستقر کنند مسلما جمهوری اسلامی ایران نسبت به این مسئله آرام نخواهد نشست و پاسخ مناسب را به آل سعود خواهد داد.

وی افزود: شکایت به دادگاه‌های بین‌المللی در حیطه وظایف وزارت امورخارجه است که باید با  استفاده از ظرفیت مجامع بین‌المللی از حقوق ایران دفاع کند و ما هم در کمیسیون امنیت‌ملی موضوع را بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.