اگر متکی کناره‌گیری کند بخشی از برنامه‌های خود را در اختیار گزینه بعدی می‌گذاریم

۳۱اردیبهشت،

جورابلو در همایش کمیته بانوان ستاد مرکزی پیشگامان خدمت:

دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت گفت: در انتخابات ریاست جمهوری اگر متکی کناره‌گیری کند بخشی از برنامه‌هایی را که تدوین کرده‌ایم در اختیار گزینه بعدی خود می‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “مسعود جورابلو” در اولین همایش کمیته بانوان ستاد استان تهران جبهه پیشگامان خدمت که عصر امروز در محل تالار چهار فصل یوسف‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: جبهه پیشگامان خدمت با تجربه یک دهه‌ای در فضاهای مطالعاتی، اجتماعی و سیاسی به عرصه انتخابات ورود پیدا کرده است.

دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت بیان کرد: هدف ما این است که در سیاست ایران با مجموعه‌ای که با مقتضیات روز دنیا هم‌خوانی دارد پیش برویم.

وی در ادامه افزود: جبهه پیشگامان خدمت، ذیل گفتمان جریان اصولگرایی گام برمی‌دارد و به کارآمدی دین اعتقاد جدی دارد.

جورابلو با اشاره به تغییرات اجتماعی به واسطه رسانه‌های مدرن بیان کرد: رفتار و کنش مدیران و مسئولان با هدفمندی لازم جهت کشور صورت نگرفته و ظرفیت‌های بسیاری را در این مسیر نادیده گرفتند.

وی با تاکید بر نقش زنان در پیشرفت‌های اجتماعی کشور گفت: زن ایرانی مجهز به یک ایدئولوژی مناسب است و در پی این چند سال قبل بالندگی و ظهور در عرصه‌های مختلف یافته است.

وی با اشاره به مسئولیت دادن به زنان در عرصه‌های کاربردی اظهار داشت: چرا نباید در مجموعه ۲۲ گانه شهرداری تهران، شهردار زن داشته باشیم. بسیاری از بانوان مدبر کشور به واسطه یک نگاه سنتی و غیر دینی از فعالیت‌های اجتماعی محروم شدند و باید تاکید کرد که جامعه از خدمات آن‌ها محروم است.

وی با تاکید بر اینکه بانوان باید احقاق حق کنند، افزود: چرا جامعه ایرانی که با بحران تصمیم‌گیری و تدبیر مواجه است خود را از ظرفیت زنان مدبر جامعه محروم می‌کند.

جورابلو در تشریح برنامه ستاد مطبوعش عنوان کرد: افزایش کمیته شورای شهر از جمله برنامه‌های ما در جبهه پیشگامان خدمت است و باید به شورای شهر برسیم، نه اینکه این شورا را معطوف به شهرداری کنیم.

دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت گفت: در حال حاضر اهتمامی جهت سلامت و خدمت به مردم وجود ندارد و این با حاکمیت دینی در تضاد است.

وی افزود: در شوراهای شهر و روستا فارغ از مباحث سیاسی باید مسائل و مشکلات اجتماعی را در آن بررسی و مرتفع کنیم.

وی در تشریح تفاوت شهرنشین و شهروند تاکید کرد: شهروند کسی است که آگاهی‌ها و توانمندی لازم را جهت زندگی در یک شهر داشته باشد، اما این آگاهی به مردم داده نمی‌شود.

جورابلو در ادامه گفت: مقرر بود تا پایان برنامه پنجم توسعه یک آموزش همگانی جهت مواجهه با زلزله در تهران شکل گیرد، اما اهتمامی نسبت به این موضوع نشد و این کم‌کاری مسئولان را می‌رساند.

در این همایش، جورابلو به تأمین برنامه جهت جوانان تأکید کرد و گفت: پدیده تجرد و فردگرایی در جوانان افزایش یافته و باید جهت سرانه اوقات این قشر از جامعه برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم، اما اماکن متناسب جهت تفریح و سرگرمی جوانان موجود نیست.

دبیر کل جبهه پیشگامان خدمت خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری اگر متکی کناره‌گیری کند بخشی از برنامه‌هایی را که تدوین کرده‌ایم در اختیار گزینه بعدی خود می‌گذاریم.

گفتنی است، “نظری” مسئول کمیته بانوان ستاد پیشگامان خدمت در اولین همایش کمیته بانوان جبهه پیشگامان خدمت حضور داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.