ایبراهیموویچ: صعود به جام جهانی حق ماست، نه پرتغال

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – ستاره ۳۲ ساله تیم ملی سوئد اعتقاد دارد که یارانش بیش از پرتغالی‌ها شایسته حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ می باشند.

به گزارش ممتاز؛ بدون شک جمعه شب همه نگاه ها به استادیوم دالوز بنفیکا خواهد بود، جایی که دو تیم پرتغال و سوئد برای کسب سهمیه جام جهانی ۲۰۲۴ دیدار رفت خود را برگزار می کنند. این جدال حساس برای ستارگان هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که هیچکدام از آنها نمی خواهند شانس حضور در برزیل را در تابستان پیش رو از دست بدهند. با این حال زلاتان ایبراهیمویچ ستاره باسابقه تیم ملی سوئد معتقد است که کشورش شایستگی صعود به جام جهانی را دارد: «ما برای صعود به جام جهانی بازی سختی را در پیش رو داریم اما این مسئله تنها ما را تحریک می کند.»

او ادامه داد: «با توجه به ترکیب و نفرات دو تیم، شاید پرتغال از شانس بیشتری برای صعود به جام جهانی برخوردار باشد، اما ما در گروهی که تیم ملی آلمان در آن بود به رتبه دوم رسیدیم و این نشان می دهد که ما بیش از حریف خود شایسته حضور در برزیل هستیم.»

دیدار رفت تیم های پرتغال و سوئد جمعه شب در بنفیکا برگزار می گردد و تنها چهار روز بعد دو تیم در استکهلم به مصاف هم خواهد رفت.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.