ایتالیا ۴ – ۳ ژاپن؛ یکی این ژاپن را بگیرد!

فروردین ۱۴۰۳

نبرد حیرت‌انگیز ایتالیا و ژاپن در شهر رسیف با پیروزی آتزوری به پایان رسید؛ البته آنها این برد را با تجربه بالاتر و با بخت بیشتر به دست آوردند.

 

italy-jap

 

ژاپن به این ترتیب با این که نمایشی فوق‌العاده داشت حذف شد.

 

مردان آلبرتو زاکرونی بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۲۱ به گل رسیدند. جیان‌لوییجی بوفون روی شینجی اوکازاکی خطای پنالتی کرد. هرچند این صحنه چندان پنالتی به نظر نمی‌رسید اما اگر خطا بود بوفون باید اخراج می‌شد که داور به یک کارت زرد بسنده کرد.

 

در نهایت ضربه دقیق کیسوکه هوندا به گوشه دروازه بوفون رفت، هرچند که او جهت را درست تشخیص داده بود.

 

در دقیقه ۳۳ بود که ژاپن به گل دوم رسید. ایتالیایی‌ها توپی در محوطه جریمه را ناقص دفع کردند و شینجی کاگاوا آن را با شوت به گل تبدیل کرد.

 

ایتالیا سرانجام در دقیقه ۴۱ به یک گل رسید. کرنر بسیار دقیق آندره‌آ پیرلو روی سر دانیله دروسی فرود آمد و او با ضربه‌ای محکم گل زد.

 

دقایقی بعد ضربه امانوئله جاکرینی پس از حرکت تکنیکی زیبای او به تیر دروازه برخورد کرد.

 

بازی در دقیقه ۵۰ مساوی شد. پاس جاکرینی داشت به ماریو بالوتلی می‌رسید که آتسوتو اوچیدا آن را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. 

 

تنها دو دقیقه بعد بود که داور خطای هند ماکوتو هاسبه را در محوطه جریمه گرفت و بالوتلی برای اولین بار در این دیدار ایتالیا را پیش انداخت. این پنالتی تصمیمی بسیار سخت‌گیرانه از سوی داور بود.

 

ژاپن در دقیقه ۶۹ بازی را مساوی کرد. ضربه سر اوکازاکی روی ضربه ایستگاهی یاسوهیتو اندو عالی بود و وارد دروازه بوفون شد.

 

دقایقی بعد ضربه اوکازاکی در حالی که بوفون هم تسلیم شده بود به تیر عمودی برخورد کرد و توپ مقابل دروازه خالی به کاگاوا رسید اما ضربه سر او دقیق نبود و توپ این بار به تیر افقی خورد.

 

ژاپن در این دقایق نمایشی حیرت‌انگیز از پاس‌های دقیق و متوالی داشت و تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفت اما ایتالیا در دقیقه ۸۶ گل چهارم را زد. روی پاس عالی دروسی، کلودیو مارکیزیو از تله آفساید گریخت و توپ را مقابل دروازه به سبا جووینکو سپرد تا بازیکن شماره ۱۰ ایتالیا گل بزند.

 

دقایقی بعد ژاپنی‌ها دوباره توپ را به تیر دروازه زدند و در برگشت یوشیدا توپ را به دروازه رساند اما در موقعیت آفساید بود. ایتالیایی‌ها بازی را اداره کردند و به سه امتیاز بسیار دشوار رسیدند.

منبع: پایگاه اینترنتی گل

سلامت و زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.