ایجاد تمام رشته‌های دانشگاهی در دانشگاه مازندران

۲۰خردادماه،

رییس دانشگاه مازندران، گفت: تقریباً تمام رشته‌های موجود در کشور در دانشگاه مازندران راه‌اندازی شده است و در سال‌های آینده نیز رشته‌های تازهی به این دانشگاه افزوده می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر احمد احمدپور در سی‌ویکمین نشست هم‌اندیشی اساتید این دانشگاه با تبیین جایگاه ویژه دانشگاه مازندران در نظام آموزش عالی این استان، گفت: دانشگاه مازندران در حال حاضر نزدیک به ۱۲ هزار دانشجو دارد که از این تعداد حدود ۹۵۰۰ نفر آن در مقطع کارشناسی، ۱۸۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۷۰۰ نفر نیز در دوره دکتری تحصیل می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضراین دانشگاه حدود ۳۰۰ عضو هیات علمی دارد که از این تعداد ۲۲ نفر استاد تمام، ۵۸ نفر دانشیار، ۱۵۹ نفر استادیار و ۳۸ نفر آنها مربی می باشند.

رییس دانشگاه مازندران، گفت: امیدواریم نشست‌های هم‌اندیشی اساتید این دانشگاه که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود، نقطه عطف پیوند اساتید با فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه باشد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران نیز با تبیین نقش استادان در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه، گفت: استادان به عنوان فرماند‌هان علمی دانشگاه در ایجاد شور و اشتیاق فرهنگی دانشجویان نقش بسزایی دارند.

وی در پایان از اساتید خواست تا فضای امیدی که پس از انقلاب اسلامی بر دانشگاه‌ها حاکم شده است را برای دانشجویان تشریح کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.