ایجاد ظرفیت‌های جدید و نوآورانه در زمینه مقابله با بحران کرونا

رییس مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری تصریح کرد: با گسترش بیماری کرونا در کشور تمام ظرفیت‌های فناورانه و نوآورانه موجود برای پیشگیری و مقابله با این ویروس به خدمت گرفته شد و خوشبختانه یک جریان قدرتمند برای مقابله با این بیماری به میدان آمد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیروس وطن خواه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان برای مقابله با کرونا و بازدید از غرفه‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد ظرفیت‌هایی برای حمایت از شرکت‌های داخلی در زمینه تولید محصولات فناورانه برای مبارزه با کرونا، عنوان کرد: برخی از این شرکت‌ها سابقه کار در حوزه مقابله با بیماری‌های قارچی را داشتند و برخی نیز برای مقابله با این بحران با نوآوری‌ توانستند محصولاتی را تولید کنند و تست‌های خوبی را پشت سر بگذارند.

وطن خواه ادامه داد: ویروس کووید-۱۹، بیماری نوظهور است و انتظار استفاده از ظرفیت‌هایی موجود در کشور از گذشته غیرمنطقی بود. به همین منظور ظرفیت‌های جدیدی ایجاد و به خدمت گرفته شد.

رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری در خصوص چالش های شرکت‌های داخلی در زمینه تست و تایید صلاحیت محصولات، گفت: خوشبختانه امروز با حضور متولیان امر به این موارد رسیدگی و با مساعدت‌ها و هماهنگی‌های بخش‌های مختلف این مرحله هم پشت سر گذاشته می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: از همکاری‌ها و هماهنگی‌های ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران تشکر می‌کنم، چراکه بدون مساعدت و همراهی آن‌ها برگزاری این نمایشگاه سخت و دشوار بود.

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان برای مقابله با کرونا با تلاش مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همکاری ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.